مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
پانچ زمستانی

آموزش الگوی پانچ زمستانی

ابتدا مستطیلی را رسم کرده و طول آن را به اندازه قد لباس درنظر می گیریم. برای عرض کادر 8 سانتی متر داخل شده و بعد از آن خطی به اندازه سرشانه و قد آستین می کشیم. 

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، در ادامه مجموعه آموزش های خیاطی در مطلب پیش رو قصد داریم تا با آموزش الگوی پانچ زمستانی با روش سایزبندی در خدمت شما باشیم. از این مدل پانچ در دوران حاملگی نیز می توان استفاده کرد.

آموزش الگوی مدل پانچ زمستانی ساده

ابتدا مستطیلی را رسم کرده و طول آن را به اندازه قد لباس در نظر می گیریم. برای عرض کادر ۸ سانتی متر داخل شده و بعد از آن خطی به اندازه سرشانه و قد آستین می کشیم.

۳۰ سانتی متر از خط سرشانه و آستین پایین آمده و خطی مورب به انتهای هلال گردن رسم می کنیم.

آموزش الگوی پانچ زمستانی

الگوی پانچ زمستانی
الگوی پانچ زمستانی

برای زیبایی آستین از قد آستین ۶۰ سانتی متر پایین آمده و ۲ سانتی متر داخل شده و آن را به صورت هلال مطابق شکل طراحی می کنیم.

اندازه پایین الگوی پانچ زمستانی را ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر در نظر می گیریم.

در طول کادر برای جلوی لباس به اندازه ۸ سانتی متر و پشت لباس به اندازه ۳ سانتی متر پایین آمده و به صورت هلال به ۸ سانتی متر عرض کادر وصل می کنیم.

 پشت و جلوی الگوی پانچ زمستانی ساده در این روش شبیه به هم است.

روش الگوی سایزبندی

آموزش خیاطی آسان براساس الگوهای آماده طراحی شده است. در این روش الگوها براساس سایزبندی (سایز ۳۲تا ۵۴) آماده شده اند.

برای هر بار دوخت لباس شما عزیزان نیازی به محاسبات و کشیدن الگوی اولیه ندارید و تنها پس از رسم الگوی سایز مورد نظر بر روی کاغذ الگو، ویژگی های اندامی مورد نظر را بر روی آن پیاده می کنید و به آسانی می توانید خیاطی خود را آغاز کنید.

برای هر سایز از الگو باید پاترون مورد نظر آن سایز را نیز بدوزید. ویژگی های اندامی بعد از پوشیدن پاترون مشخص می شوند و آن ها را بر روی الگو پیاده می کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x