مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
آموزش دوخت شلوار

خانه و زندگی

آموزش الگوی دامن پلیسه ای

آموزش الگوی دامن پلیسه ای

طرز برش الگوی دامن پلیسه ای / در این دامن سه برابر دور کمر را اندازه گرفته و به اندازه‌ی قد دامن پایین می آییم. برای پیله کردن هم به فاصله دو یا سه سانتی متر یا بیشتر (به‌ دلخواه) علامت زده و تا پایین دامن خط می‌کشیم.

الگوی یقه ملوانی

آموزش ۵ مدل الگوی یقه ملوانی

در این مطلب با آموزش ۵ مدل الگوی یقه ملوانی در خدمت شما هستیم. برای این یقه الگوی اصلی بالاتنه را رسم کرده بعد گودی یقه را از سرشانه یک سانتی‌ متر خالی می کنیم.

گیاه آگلونما، انواع آن و نگهداری از آگلونما

انواع گیاه آگلونما و نگهداری از آن

گیاه آگلونما، انواع آن و نگهداری از آگلونما…آگلونماها در نور کم رشد کمتری دارند. پس اگر دوست دارید شاهد زیبایی و شکوه بیشتر آگلونمای خود باشید، آن را در نور مناسب قرار دهید.

دوخت دامن فون

آموزش دوخت دامن فون

همراهان عزیز مجله اینترنتی تحلیلک، در این مطلب کامل ترین و راحت ترین آموزش دوخت دامن فون ساده و نیلوفری را به همراه طرح های زیبا برای شما آورده ایم.

پانچ زمستانی

آموزش الگوی پانچ زمستانی

ابتدا مستطیلی را رسم کرده و طول آن را به اندازه قد لباس درنظر می گیریم. برای عرض کادر ۸ سانتی متر داخل شده و بعد از آن خطی به اندازه سرشانه و قد آستین می کشیم. 

جیب دامن

آموزش الگوی جیب دامن / الگوی دامن جیب دار

در این مطلب آموزش الگوی جیب دامن / الگوی دامن جیب دار را برای شما آورده ایم. برای برش جیب بغل دامن شش سانتی متر از خط کمر داخل شده و از خط پهلو سیزده سانتی متر پایین می آییم و به‌صورت هلال یا اریب برش می زنیم.

گیاه اسطوخدوس / گل اسطوخدوس

روش نگهداری گیاه اسطوخودوس

لوندر عطری بی‌ نظیر و جلوه‌ی درخشانی به باغچه شما می‌ دهد. تقریبا در اواسط تابستان گل می‌ دهد که عمر این گلها حدودا یک ماه است.