مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 30 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
کتاب آشپزی ساناز سانیا

معرفی کتاب های آشپزی ساناز سانیا نوشته ساناز مینایی

برخی از علاقمندان به هنر آشپزی ترجیح می دهند از کتاب های آشپزی برای یادگیری استفاده کنند. کتاب های آشپزی ساناز سانیا به صورت یک مرجع کامل دستورات آشپزی از قبیل کیک، دسر، خورشت و... در دسترس علاقمندان به این هنر جذاب و البته خوشمزه قرار دارد.

برخی از علاقمندان به هنر آشپزی ترجیح می دهند از کتاب های آشپزی برای یادگیری استفاده کنند. کتاب های آشپزی ساناز سانیا به صورت یک مرجع کامل دستورات آشپزی از قبیل کیک، دسر، خورشت و… در دسترس علاقمندان به این هنر جذاب و البته خوشمزه قرار دارد.

درباره نویسنده

ساناز مینایی نویسنده کتاب های ساناز سانیا، محقق و مدرس در زمینه آشپزی است. اولین کتاب وی تحت عنوان آرایش سبزیجات و میوه آرایی به چاپ رسید. ۲۷ جلد کتاب آشپزی و ۳ جلد دایره المعارف آشپزی از آثار وی است. خانم مینایی علاوه برا کتاب های آشپزی صاحب امتیاز مجله ای با همین عنوان است.

مینایی در مراسم نشان منتخب سال ۱۳۹۱ به عنوان تنها زن برگزیده این همایش انتخاب شد. وی در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت تندیس زرین مدیریت و لوح مدیر شایسته ملی از مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت وقت شد.

از افتخارات دیگر این نویسنده موفق می توان به برگزیده بخش داوری جشنواره اختراعات استان‌های تهران و البرز، دریافت تندیس رسانه برتر از جشنواره سیسیل ایتالیا و… اشاره کرد.

ساناز مینایی نویسنده این کتاب های آشپزی اولین برنامه آشپزی در صدا و سیما را در حدود پنج سال متوالی کار کرده است.

عناوین کتاب های ساناز سانیا

دایره المعارف آشپزی در ۳ جلد، انواع کباب، انواع کیک، انواع سس، انواع پیتزا، انواع خورشت، انواع پلو و چلو، انواع شیرینی های خشک و سنتی و شکلات، انواع شیرینی های خشک و مدرن و انواع بیسکویت، آشپزی ساناز سانیا، انواع پلو با آشپزی آسان، ماهی و خوراک دریایی، فهرست نان‌های فانتزی، آشپزی با پنیر گودا، انواع ساندویچ تست، غذاهای گوشتی ساناز و سانیا، انواع بستنی، انواع دسرهای بین‌المللی، انواع دسرهای سنتی، مربا و مارمالاد، آرایش سبزیجات و میوه‌آرایی در ۳ جلد، آرایش سبزیجات و دکور غذا، انواع ماکارونی (پاستا، لازانیا و اسپاگتی)، انواع ماهی، انواع مرغ و پرنده

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x