مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
نرم افزار CRM چیست / نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM چیست؟ بهترین CRM ایران کدام است؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. نرم افزار CRM مجموعه کاملی از فرایندها و تکنولوژی‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست‌اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات است. در این پست نرم افزار CRM و همچنین بهترین نرم افزار CRM ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری یا «سی.آر.ام» مجموعه کاملی از فرآیندها و تکنولوژی‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست‌اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات است. صرف نظر از نوع مسیرهای ارتباطی با مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتری، راهبردی تجاری برای انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیت‌های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می‌سازد.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار CRM، از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتری، سازمان را در زمینه شناسایی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور، توانمند می‌سازد. همچنین با جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات در یک پایگاه داده یکپارچه، در زمینه درک صحیح و دقیق رفتار مشتریان به سازمان کمک می‌کند.

با نیم نگاهی به ساختار کلی و قابلیت‌های نرم افزار CRM شرکت سیحا، مواردی از جمله کاربری آسان، فهم ساده نرم‌افزار، امکانات کاربردی و اثرگذاری قابل توجه آن به راحتی به چشم می خورد.

نرم افزار CRM چیست؟

بسیاری از سیستم‌های امروزی به منظور حداقل‌ رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها ایجاد شده‌اند. اگر یک سیستم ارتباط با مشتری به درستی استفاده شود، می‌تواند منافع زیادی برای یک شرکت تجاری به همراه داشته باشد. استفاده از یک نرم افزار CRM خوب می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آن‌ها نیز مهم هستند. این منافع عبارتند از:

ویژگی‌های اصلی نرم افزار ارتباط با مشتریان

نرم افزار CRM چیست / نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار CRM چیست / نرم افزار crm ریشه

صرفه‌جویی در زمان

بخش فروش شما و نیروهای آن به جای اینکه مشغول انجام فعالیت‌های مربوط به فروش باشند؛ زمان زیادی را صرف کاغذ بازی می‌کنند. نرم افزار CRM نمی‌تواند شلوغی کار را از بین ببرد ولی می‌تواند قسمتی از آن را به حالت خودکار درآورده و سرعت انجام کارها را بیشتر کند. این به معنای صرفه جویی بیشتر در کار و همچنین سود و کمیسیون بیشتر است. سیحا در روند طراحی نرم افزار CRM خود، به شکلی هوشمندانه به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن فرآیندهای ارتباط گیری با مشتریان و آنالیز آن‌ها را اجرایی کنید.

سازماندهی و تجمیع اطلاعات

استفاده از سیستم CRM باعث می‌شود که بتوانید با سهولت بیشتری کار خود را سازماندهی کنید. همچنین این سیستم باعث می‌شود که بتوانید فعالیت‌های مختلف را به راحتی دسته‌بندی کنید تا پیدا کردن و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر شود و چیزی از قلم نیفتد. اگر شما به یک مشتری بگویید که پنجشنبه با او تماس می‌گیرید اگر در نرم افزار CRM چنین چیزی ثبت شود، احتمال فراموشی آن دیگر وجود نخواهد داشت. این سامانه نه تنها می‌تواند تماس را به شما یادآوری کند بلکه اطلاعاتی که به مشتری قول داده‌اید را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

برقراری ارتباطی موثر

فروش یک بازی تعاملی به‌شمار می‌رود. نرم افزار CRM می‌تواند اکثر این ارتباطات را به صورت خودکار انجام دهد و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین می‌تواند به اعضای تیم فروش کمک کند. در بخش مشتریان نرم افزار CRM که سیحا ارائه می‌دهد، شما به راحتی و به طور یکپارچه به تمامی اطلاعات مشتری خود دسترسی دارید و می توانید به طور لحظه‌ای در حین ارتباط گیری از آن‌ اطلاعات استفاده کنید.

ایجاد سریع‌تر سرنخ فروش

زمانی که در رابطه با محصول خود اطلاعات دارید، می‌توانید با سرعت بیشتری سرنخ‌های فروش ایجاد کنید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را آسان‌تر می‌کند و شما بهتر می‌توانید سوال‌های مشتریان بالقوه را پاسخ دهید و در وقت خود برای پیدا کردن اطلاعات صرفه‌جویی کنید.

ویژگی های اتوماسیون ریشه CRM

برقراری نظم

سیستم CRM به شما کمک می‌کند در طبقه‌بندی کردن اطلاعات مشتری و تماس‌ها و تمامی موارد مشابه نظم داشته باشید. با آنکه حافظه بعضی از افراد بسیار قوی است ولی باز هم کسی نمی‌تواند همه اطلاعات را به یاد داشته باشد.

مدیریت فروش

مدیریت فعالیت‌های بخش فروش تنها برای مدیران فروش نیست بلکه تمامی اعضای تیم فروش باید در رابطه با عملکردشان رکوردی در اختیار داشته باشند و عملکرد خود را در ماه‌های بعدی پیش‌بینی کنند. CRM می‌تواند اطلاعات لازم برای پیگیری عملکرد شما را در اختیارتان قرار دهد و با گزارش‌های دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم کند.

مدیریت خدمات

با استفاده از سیستم CRM می‌توان تمامی موارد مربوط به سفارش خدمات را در سازمان پشتیبانی کرد که از جمله این موارد می توان به قیمت‌دهی به مشتری و پردازش آن تا گرفتن سفارش و مشخص‌سازی بهترین فرد برای برخورد با مشتری اشاره کرد.

برنامه‌ریزی امور فروش

اعضای تیم فروش می‌توانند با آنالیز داده‌های CRM امکان پیش‌بینی میزان فروش و درآمد تخمینی کلی را در اختیار داشته باشند.

شناسایی نیازهای مشتریان

استفاده از CRM باعث می‌شود نیازهای مشتریان شناسایی شده و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان در نظر گرفته شود.

افزایش بهره وری

نرم افزار CRM فرآیندهای کاری شما را بهینه می‌کند و با اتوماسیون کارها موجب افزایش راندمان تیم می‌شود.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار ارتباط با مشتریان / نرم افزار crm ریشه / مدیریت ارتباط با مشتری

اتوماسیون ریشه، بهترین نرم افزار CRM

مجموعه سیحا با بررسی دقیق کسب و کارهای داخلی با طراحی نرم افزار CRM فوق حرفه‌ای و در عین حال با کاربری آسان خود، به شما این امکان را می‌دهد که تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان خود را به شفاف‌ترین شکل طبقه‌بندی کنید، به آن‌ها دسترسی داشته باشید و بتوانید همگام و پا به پای مشتریان خود حرکت کرده و به طور دائمی از رضایت آن‌‌ها نسبت به خدمات و محصولات خود اطمینان کسب کنید.

به کمک سامانه ارتباط با مشتریان ریشه و امکان مدیریت سامانه از طریق موبایل شرکتت همیشه تو جیبته.

اتصال به درگاه پرداخت، سیستم اعلان خودکار پیامکی، پنل اختصاصی مشتریان، کاربری آسان، پشتیبانی شبانه‌روزی، ماژولار با قابلیت ارتباط از طریق API، فروشگاه بزرگ توسعه سامانه، زیرساخت ابری و فوق سریع، امنیت بالا و مشاوره استقرار برخی از امکانات اتوماسیون ریشه است.

همین الان وارد وب‌ سایت سیحا شوید و درخواست خود را برای دمو سامانه ثبت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x