مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
کرم ضد آفتاب ایرانی

آیا کرم ضدآفتاب خارجی بدون رنگ و نوع ایرانی آن با هم متفاوتند

کرم ضد آفتاب خارجی بدون رنگ و نوع ایرانی آن با هم متفاوت هستند؛ این جمله بر اساس تست‌های صورت گرفته عنوان شده است.

کرم ضد آفتاب خارجی بدون رنگ و نوع ایرانی آن با هم متفاوت هستند؛ این جمله بر اساس تست‌های صورت گرفته عنوان شده است. در سالی‌های اخیر توجه به پوست و انجام مراقبت‌های پوستی به یکی از روتین‌های مهم زندگی افراد تبدیل شده است. با وجود اینکه استفاده از انواع ماسک و آبرسان به نوبه خود تاثیر زیادی در بهبود مشکلات پوستی دارد، اما به سادگی نمی‌توان از تاثیرات کرم ضد آفتاب گذر کرد.

انتخاب کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی یکی از چالش‌هایی است که افراد همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت‌های بین ضد آفتاب خارجی و ایرانی بپردازیم، همچنین با بررسی عوامل موثر در خرید ضد آفتاب، اطلاعات جامع درباره این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

 

برای دیدن پرفروش ترین کرم ضد افتاب خارجی بدون رنگ میتوانید به سایت ارس خرید مراجعه کنید :

https://araskharid.com/product-tag/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%b6%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%d9%86%da%af/

تفاوت اصلی بین کرم ضدآفتاب خارجی و ایرانی بی‌رنگ

امروزه کالای خارجی به عنوان یک محصول مفید و موثر شناخته می‌شود، حتی اگر از نظر کیفیت هم در سطح پایینی باشد اما به واسطه خارجی بودن بسیار مورد توجه قرار میگیرد. از مهم‌ترین چالش‌های خرید ضد آفتاب می‌توان به نوع خارجی و ایرانی بودن آن اشاره کرد، این محصولات از جهات مختلف با هم متفاوت هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیبات موثر

پیش از خرید ضد آفتاب خارجی بدون رنگ و نوع ایرانی آن بهتر از به نوع ترکیبات آن دقت کنید، این محصولات به واسطه چه ترکیباتی می‌توانند از پوست شما مراقبت کنند؟ بدون شک وجود ترکیبات عالی و فیلتر‌ها عامل اصلی تاثیرگذاری بر روی پوست به شمار می‌آیند که شامل موارد زیر هستند:

فیلترهای شیمیایی

از نفوذ ترکیبات مضر اشعه‌های فرابنفش جلوگیری و برخی از آن‌ها که برای پوست مفید هستند را جذب می‌نماید. فیلتر‌های شیمیایی عملکرد اسفنج مانندی دارند، اکتین اکسات، اکسی بنزون، آووبنزون و… از مهم‌ترین فیلترهای شیمیایی به شمار می‌آیند.

فیلترهای فیزیکی

اکسید روی و دی اکسید تیتانیم جز اصلی‌ترین فیلتر‌های فیزیکی یا معدنی هستند که عملکرد منعکس کننده دارند و از نفوذ اشعه‌های فرابنفش به لایه‌های داخلی پوست جلوگیری می‌کنند.

مواد آنتی اکسیدان

علاوه بر وجود فیلتر‌ها که مانع از نفوذ اثرات منفی خارجی به پوست می‌شوند، وجود آنتی اکسیدان‌ها به عنوان یک تقویت کننده بسیار مفید و موثر؛ پوست را از داخل تقویت می‌کند. این مواد از خشکی پوست جلوگیری و مانع از پیری زودرس می‌شود.

غلظت بالا

یکی از مهمترین وجوه تمایز کرم ضد آفتاب خارجی و نوع ایرانی آن، میزان غلظت کرم است. معمولا محصولات خارجی غلظت بیشتری دارند از این رو ماندگاری آن‌ها بر روی پوست بیشتر است که در این حالت مدت زمان تمدید آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب کرم ضدآفتاب خارجی یا ایرانی بی‌رنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

بودجه

یک باور اشتباه در جامعه وجود دارد که بر اساس آن محصولات خارجی در هر حالت از نمونه‌های داخلی بهتر و با کیفیت‌تر هستند. بر اساس این باور اشتباه گاهی برخی افراد مبلغ بیشتری را بابت یک محصول بی‌کیفیت پرداخت می‌کنند این در حالی است که نمونه‌های داخلی آن با کیفیت بهتر و مبلغ کمتر به فروش می‌رسند.

کیفیت

برای خرید بهترین ضد آفتاب با کیفیت پیشنهاد میکنیم محصول مورد نیاز خود را از میان برند‌های معتبر انتخاب نمایید. کیفیت محصولات برند‌های معتبر ثابت شده و می‌توانید بر اساس نیازهای پوستی خود بهترین محصول را خریداری کنید. کیفیت کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی با توجه به میزان پوشش دهی و ماندگاری آن در برابر نور خورشید سنجیده می‌شود.

نیازهای پوست

پوست انسان همواره به عنوان سیبل بیماری‌های داخلی و عوامل خارجی است. هر نوع بیماری داخلی به نوعی می‌تواند بر سلامت پوست و زیبایی آن تاثیر بگذارد، این در حالی است که عوامل خارجی نیز تاثیرات مثبت و منفی بر روی پوست دارند.

شناخت نیازهای پوستی به شما کمک می‌کند تا همیشه از مزیت داشتن پوست شفاف و سالم بهره‌مند باشید. با توجه به این که در انواع کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی در مدل‌های مختلف و با قیمت متفاوت به بازار عرضه می‌شود، می‌توانید بر اساس نیاز پوست و بودجه‌ای که در اختیار دارید، مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید.

نکاتی برای خرید کرم ضد آفتاب

خرید ضد آفتاب یکی از چالش‌های بزرگی است که نیاز به توجه زیادی دارد، برای خرید بهترین ضد آفتاب توجه به نکات زیر الزامی است:

SPF حداقل ۳۰

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید ضد آفتاب باید مورد توجه قرار بگیرد، درصد SPF یا همان میزان تاثیرگذاری آسیب‌های نور خورشید است. اشعه‌های فرابنفش تاثیرات منفی بر سلامت پوست دارند و استفاده از انواع کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی مانع از رسیدن آن به پوست میشوند. هرچه درصد SPF کرم بالا‌تر باشد؛ تاثیرگذاری اشعه کمتر و مدت زمانی که طول می‌کشد تا به پوست شما برسد بیشتر می‌شود.

استفاده به اندازه کافی

برخی افراد تصور می‌کنند که هرچه لایه کرم ضد آفتاب بر روی پوست ضخیم‌تر باشد، محافظت از پوست بیشتر خواهد شد. این تصور اشتباه را کنار بگذارید زیرا مقدار کرم باید به اندازه‌ای باشد که منافذ پوست امکان نفس کشیدن داشته باشند. مقدار بیش از اندازه کرم ضد آفتاب پوست را سنگین و خسته نشان می‌دهد، البته توجه داشته باشید که میزان رقیق بودن کرم تاثیر زیادی در مقدار استفاده از آن دارد.

تمدید کرم ضدآفتاب

بهترین راه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب بر روی پوست، استفاده مداوم از آن است. برای تاثیرگذاری بیشتر باید مادامی که در معرض اشعه‌ها هستید آن را تمدید کند. میانگین مدتی که برای تمدید کرم ضد آفتاب در نظر گرفته شده، ۲ الی ۴ ساعت است. ماندگاری ضد آفتاب و تاثیرات مثبت آن بر روی پوست، با توجه به مرغوبیت آن کاملا متفاوت است و همین امر را می‌توان یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین کرم ضد آفتاب خارجی بدون رنگ و نوع ایرانی آن دانست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x