مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
ربات خواب Somnox

ربات خواب Somnox / راه حلی برای تنظیم خواب شبانه

ربات خواب Somnox، ابزاری است که خوابی راحت‌تر، احساسی امن‌تر و آرامشی عمیق با تنظیم ریتم تنفس به شما هدیه می‌کند.

ربات خواب Somnox، ابزاری است که به کمک آن می‌توان یک خواب راحت را تجربه کرد. اما چگونه یک ربات می‌تواند یک خواب راحت را به شما هدیه دهد؟

blue lightمقدمه

امروزه دستیابی به یک خواب منظم و با برنامه می‌تواند کار مشکلی باشد. بشر امروز ساعات زیادی از شبانه‌روز را صرف تماشای صفحه‌های دیجیتال از جمله رایانه شخصی، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و غیره می‌کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند به تنظیم چرخه طبیعی خواب و بیداری کمک کند. دستگاه‌های دیجیتال نور آبی منتشر می‌کنند که باعث اخلال در این چرخه منظم طبیعی خواب می‌شود. نور آبی در ترشح هورمون ملاتنین (Melatonin) که وظیفه خواب آلوده کردن را بر عهده دارد، اختلال ایجاد می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از مردم بیش از ۶ ساعت در روز را در مقابل دستگاه دیجیتال خود صرف می‌کنند. اگرچه دستگاه‌های دیجیتال به صورت بالقوه در ریتم خواب تاثیر منفی دارند اما یک ربات دیجیتال به نام Somnox وظیفه تنظیم خواب را بر عهده گرفته است.

گجت چه چیزی می‌تواند باعث تجربه یک خواب راحت شود؟

پاسخ این سوال تنفس صحیح در طول خواب شماست. ربات خواب شما را به سمت تنفس آرام راهنمایی می‌کند و باعث خوابیدن سریعتر و نگرانی‌های کمتر می‌شود. با ربات خواب با آرامش از خواب بیدار خواهید شد. استفاده از Somnox بسیار راحت است و به عنوان یک دوست می‌توانید روی آن حساب کنید. این ابزار خواب، تنفس شما را آرام کرده و حس آرامش را به شما هدیه می‌دهد.

 

ربات خواب Somnox

ربات خواب Somnox چه کمک‌هایی به شما می‌کند؟

احساس آرامش

به دلیل صداها و حرکات ظریفی که ربات خواب ایجاد می‌کند، تنفس انسان را تقلید کرده و به شما کمک می‌کند که راحت‌تر به آرامش برسید. بنابراین دیگر نیاز نیست در طول شب نگران و مضطرب به سقف اتاق خیره شوید.

خواب بهتر

با Somnox شما نه تنها احساس آرامش می‌کنید بلکه سریع‌تر و طولانی‌تر می‌خوابید. تمام این اتفاقات بدون هیچ دارویی و به صورت کاملا طبیعی برای شما پیش می‌آید.

احساس امنیت

با داشتن ربات خواب در کنار خود، احساس ایمنی و امنیت می‌کنید. Somnox شما را در طول شب همراهی می‌کند و باعث می‌شود افکار شما از کلیه عوامل انحراف کننده ذهن در طول خواب پاک شود.

ربات خواب Somnoxتنفس آرام با ربات خواب

Somnox تنفس شما را هماهنگ می‌کند. با بغل کردن ربات، ریتم تنفسی تولیدی توسط ربات خواب را احساس می‌کنید. شما به صورت ناخودآگاه تنفس خود را با آن ریتم تطبیق خواهید داد. با کاهش سرعت تنفس آرام خواهید شد و به آرامش می‌رسید.

 

ربات خواب Somnoxصدای تسکین دهنده Somnox

این ابزار توانایی تولید صداهای آرامش بخش، صدای طبیعت و حتی نویزهای سفید و صورتی را دارد. این صداها اثر آرامش بخشی دارند.

 

 

گجت خواب

ربات خواب شخصی سازی شده

با استفاده از برنامه تلفن همراه می‌توانید تنظیمات ربات خود را به راحتی شخصی سازی کنید. این برنامه توانایی تغییر برنامه تنفس و تغییر صداها و موسیقی‌های آرامش بخش را دارد.

 

گجت خوابنفس کشیدن در طول روز با Somnox

قدرت تنفس در مراقبه و ذهن آگاه نقس اساسی دارد. اثر تسکین دهنده تنفس آهسته از نظر علمی اثبات شده است. اگر با Somnox تمرینات تنفسی انجام دهید، تمرکز بیشتر، انرژی بیشتر و خواب آرامتری را تجربه خواهید کرد.

 

در جدول زیر جزییات بیشتری از این گجت آمده است.

Somnox Company
https://meetsomnox.com/sleep-robot website
۵۹۹ € Price
two years -30-night, risk-free trial Warranty

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x