مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

صنعت و تکنولوژی

روش های حفظ عمر باتری آیفون

روش های حفظ عمر باتری آیفون

در این مقاله به روش‌هایی که شرکت اپل جهت حفظ عمر باتری آیفون معرفی کرده است بطور کامل پرداخته شده است. به کمک این روش‌ها قادر خواهید بود از گوشی آیفون خود بهتر و بیشتر استفاده کنید.

مقایسه آی او اس و اندروید / تاریخچه ios و Android

مقایسه آی او اس و اندروید / تاریخچه IOS و ANDROID

در این مقاله به مقایسه سیستم عامل‌های آی او اس (ios) و اندروید (Android) پرداخته شده است. به کمک این مقاله قادر خواهید بود بهترین سیستم عامل را انتخاب کنید و هزینه اضافی پرداخت نکنید.

ابر خودروی شش چرخ و برقی هنسی

ابر خودروی شش چرخ و برقی هنسی

ابر خودروی شش چرخ و برقی هنسی در راه است. شاید فکر کنید این پروژه مربوط به فضا باشد، اما در اصل اینگونه نبوده و نامی است که هنسی برای یک خودروی جی تی شش چرخ چهار نفره برگزیده است.

نتیجه آزمایش آتش بازی در آب

آتش بازی در آب / تبدیل آشپزخانه به آزمایشگاه کودک

در این سری از آموزش‌ها که جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان طراحی شده، نحوه آتش بازی در آب آموزش داده شده است. قبل از شروع خاطر نشان می‌کنیم که اگرچه تمامی آزمایشات فوق کاملا ایمن هستند اما خطرات بالقوه‌ای از قبیل گرما و آب جوش در آشپزخانه وجود دارد. پس تاکید می‌کنیم که کلیه آزمایشات آزمایشگاه آشپزخانه تحت نظارت والدین انجام شود.

هندزفری بی سیم

نکات مهم در انتخاب هدفون بی سیم (هندزفری)

در این مقاله ویژگی‌های اصلی و نکات مهم جهت انتخاب و خرید یک هندزفری بی سیم با کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است. با رعایت نکات فوق بهترین هندزفری خود را خواهید داشت.

ساخت الماس در دمای اتاق

ساخت الماس در دمای اتاق

ساخت الماس در دمای اتاق امکان پذیر شد. دانشمندان و محققات RMIT معتقدند در ماه‌های آینده بتوانند با روش خود نوع لونسدالیت الماس را ایجاد کنند.

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز 11

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱

مایکروسافت اعلام کرده که برای اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز ۱۱ نیازی به سرویس‌های واسط دیگر نیست. البته این را هم بگوییم که جهت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز ۱۱ باید برنامه‌ها از اپ استور آمازون دریافت شده باشد.

ساخت نبات

ساخت نبات در خانه / تبدیل آشپزخانه به آزمایشگاه کودک

در این آزمایش نه تنها می‌توانید به مشاهده نحوه تشکیل بلورهای شکر و ساخت نبات بپردازید بلکه بعد از آزمایش می‌توانید آن را بخورید. پس در حال انجام آزمایشی خوردنی هستیم. با ما همراه باشید تا یک آزمایش ایده‌آل در آشپزخانه به عنوان آزمایشگاه کودک انجام دهیم.