مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

معرفی انیمیشن کلاوس ۲۰۱۹ (Klaus)

یک مهربانی ساده همیشه جرقه می زند، حتی در یک مکان یخ زده و دوردست. هنگامی که جسپر با کلاوس، سازنده اسباب بازی دوست می شود، هدایای آنها دشمنی قدیمی را ذوب می کند و ...

معرفی انیمیشن کلاوس (Klaus)

نمرات

IMDb: 8.2

Rotten Tomatoes: %94

Metacritic: %65

عوامل انیمیشن کلاوس

کارگردان: Sergio Pablos

صداپیشه گان: Jason Schwartzman, J.K. Simmons, Rashida Jones

معرفی انیمیشن کلاوس

کلاوس (Klaus) انیمیشنی کمدی به کارگردانی سرجیو پابلوس است. داستان فیلم در مورد پسری به نام جسپر است. او عضو خانواده ای ثروتمند است که به کار مبادلات پستی می پردازند. جسپر بسیار تنبل و بداخلاق است و از این رو پدرش او را به آکادمی آموزشی پست سلطنتی می فرستد تا کار خانوادگیشان را یاد بگیرد، اما او به عنوان بدترین دانش آموز آکادمی انتخاب می شود. پدرش او را به منطقه ای نزدیک قطب شمال می فرستد و شرط می گذارد اگر در سال او نتواند ۶۰۰۰ نامه ارسال کند از خانواده طرد خواهد شد.

یک مهربانی ساده همیشه جرقه می زند، حتی در یک مکان یخ زده و دوردست. هنگامی که جسپر با کلاوس، سازنده اسباب بازی دوست می شود، هدایای آنها دشمنی قدیمی را ذوب می کند و …

بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ (Hotel Transylvania: Transformania 2022)

جوایز انیمیشن

Klaus در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شد و نظرات مثبتی را برای انیمیشن، داستان و اجرای آوازی دریافت کرد. هفتمین جایزه را در چهل و هفتمین دوره جوایز آنی از جمله بهترین فیلم انیمیشن به دست آورد و همچنین در هفتاد و سومین دوره جوایز فیلم آکادمی انگلیس برنده بهترین فیلم انیمیشن شد.

این فیلم همچنین در ۹۲ امین جایزه اسکار بهترین فیلم متحرک نامزد شد و اولین فیلم انیمیشن از نتفلیکس بود که در کنار Missing Link و I Lost My Body، نامزد دریافت جایزه اسکار شد، اما به داستان اسباب بازی ۴ باخت.

تصاویر و تریلر انیمیشن کلاوس (Klaus)

 

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب کلاوس (Klaus) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x