مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
هندزفری بی سیم

نکات مهم در انتخاب هدفون بی سیم (هندزفری)

در این مقاله ویژگی‌های اصلی و نکات مهم جهت انتخاب و خرید یک هندزفری بی سیم با کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است. با رعایت نکات فوق بهترین هندزفری خود را خواهید داشت.

نکات مهم در انتخاب گجت رایج هدفون / هدفون بی سیم

هندزفری بی سیم هدفون بی سیمیکی از وسایل رایجی که افراد به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند هدفون بی سیم است. این وسیله دیگر تنها برای گوش کردن به موسیقی استفاده نمی‌شود. شما می‌توانید در حین ورزش یا تمرین و همچنین افزایش بهره‌وری در محل کار از هدفون بی سیم استفاده کنید. هندزفری حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند و به هیچ وجه دست و پا گیر یا آزاردهنده نیست. همین ویژگی باعث شده که به عنوان یک گجت رایج به حساب بیاید.

در این مقاله، تحلیلک سعی کرده تا ضمن آشنایی بیشتر شما با هدفون بی سیم، نکات مهم در هنگام خرید این گجت رایج را معرفی کند. پس با تحلیلک همراه باشید.

 

 

نکات مهم در خرید هدفون بی سیم

یکی از دلایلی که ترجیح می‌دهید از هندفری‌های بی سیم به جای هدفون‌های سنتی استفاده کنید جک هدفون و تجربه شنیدن موسیقی با کیفیت بالاتر است. همین محبوبیت هندزفری باعث شده شرکت‌ها با برندهای مختلقی وارد بازار شوند. هم اکنون بازار با محصولات مختلف با کیفیت و خدمات قابل ارائه مختلف اشباع شده است. از ایرپادهای اپل گرفته تا برندهای دیگری مانند شیائومی اقدام به تولید هدفون بی سیم کرده‌اند. بنابراین اگر قصد خرید هندزفری بی سیم دارید مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

تنوع هندزفری بی سیم

اگرچه بین انواع مختلف هندزفری تفاوت وجود دارد اما قبل از خرید نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. بعد از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود یک جفت هدفون بی سیم بلوتوثی با ویژگی‌های خوب خریداری کنید. شاید به جرات بتوان گفت ایرپاد اپل بهترین هندزفری بی سیم بازار است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که با دانستن نکات مهم در انتخاب هندزفری بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید با هزینه کمتری نسبت به ایرپاد اپل یک هدفون بی سیم با کیفیت تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: ساخت الماس در دمای اتاق

لغو نویز به صورت فعال (Active noise cancelation)

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از هدفون به سراغ شما می‌آید نویزهای مزاحم است. هندزفری‌های بی سیم معمولا به کمک سیستم لغو نویز به صورت فعال می‌توانند صداهای مزاحم و نویزهای محیط را کم یا حتی به کلی از بین ببرند. به همین دلیل Active noise cancelation یا به اختصار ANC برای این گجت رایج بسیار پر اهمیت است.

ANC در هندزفری بی سیم

کیفیت صدا هدفون بی سیم

یکی از اساسی‌ترین نکات در هنگام خرید یک هندزفری کیفیت صدایی است که ارائه می‌کند. هزینه کردن برای هندزفری با کیفیت صدای پایین بسیار ناامید کننده است. در بسیاری از وب سایت‌های مطرح که به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند می‌توانید کیفیت صدایی که هدفون بی سیم ارائه می‌کند را بررسی و تست کنید.

کیفیت صدای هدفون

 

عمر باتری هندزفری

یکی از انتقاداتی که به هندزفری‌های بی سیم وارد می‌شود مربوط به عمر باتری‌های آن‌ها است. بسیاری از هندزفری‌های بی سیم دوام باتری در حدود ۴ تا ۵ ساعت دارند و حتی بعضا کمتر از ۴ ساعت عمر باتری در آن‌ها دیده می‌شود. پس مطمئنا شما هرگز دوست ندارید در موقعیتی قرار بگیرید که میان پخش موسیقی یا تماس تلفنی هندزفری‌تان خاموش شود. پس در هنگام خرید هدفون بی سیم به عمر باتری آن توجه ویژه داشته باشید.

عمر باتری هدفون بی سیم

 

راحتی هندزفری بی سیمراحتی هندزفری

یکی از ویژگی‌هایی که معمولا نادیده گرفته می‌شود راحتی هدفون بی سیم در گوش است. یافتن یک تناسب کامل و راحت برای جلوگیری از حساسیت و ناراحتی بسیار مهم است. چیزی شبیه به ایرپاد اپل که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد البته با طعم گران بودن!!!

راحتی این گجت رایج بی سیم به عنوان یک گجت رایج زمانی خود را نشان می‌دهد که برای مدت طولانی از آن استفاده می‌کنید. جهت بررسی این موضوع به ویژگی‌های طراحی و ارگونومیک بودن آن توجه کافی کنید.

اگر هندزفری انتخابی شما تمام ویژگی‌های بالا را دارا بود در خرید آن شک نکنید.

 

 

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x