مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

در کنفرانس اپل ۲۰۲۱ چه گذشت؟

در کنفرانس 2021 اپل به معرفی و رونمایی از مک بوک پرو 2021، ایرپاد و هوم پاد مینی پرداخته شد. همچنین پلن‌های جدید اپل موزیک معرفی شدند.

در کنفرانس اپل ۲۰۲۱ چه گذشت؟

در رویداد UNLEASHED به معرفی و رونمایی از محصولات جدید اپل پرداخته شد که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد. پس با تحلیلک همراه باشید.

معرفی بوک پرو ۲۰۲۱ در کنفرانس اپل ۲۰۲۱

تفاوت شگفتی در این محصول اتفاق نیفتاده است. کلیدهای سری F جایگزین تاچ بار لمسی در بالای صفحه کیبورد شده‌اند. از دیگر تغییرات ایجاد شده می‌توان به تعبیه پورت‌های بیشتر روی بدنه مک بوک پرو اشاره کرد.

کنفرانس اپل 2021 مک بوک پرو

نسل سوم ایرپاد در کنفرانس اپل ۲۰۲۱

سومین نسل ایرپاد خودش را با امکاناتی همچون پشتیبانی از صدای فضایی و کمی طراحی متفاوت‌تر معرفی کرد. ایرپاد حالا عمر باتری طولانی‌تری خواهد داشت و در برابر تعریق و آب مقاوم شده است.

 

تراشه A15 سریعتر از میزان اعلام شده توسط اپل خود را نشان می‌ دهد

 

کنفرانس اپل 2021 ایرپاد

نمایش اسپیکر هوم پاد مینی با رنگ‌های متنوع‌تر در کنفرانس اپل ۲۰۲۱

اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی مجهز به دستیار Siri یکی دیگر از محصولات معرفی شده در کنفرانس اپل بود. این محصول قرار است در رنگ‌های متنوع زرد، نارنجی، آبی، سفید و خاکستری عرضه شود.

کنفرانس اپل 2021 هوم پاد مینی

پلن‌های جدید اپل موزیک

بنابر دلایلی اپل پلن‌های حق اشتراک ارزان‌تری را برای سرویس اپل موزیک معرفی کرده است. البته کاربران برای استفاده از آن حتما باید از دستیار مجازی Siri کمک بگیرند.

امیدواریم از این مطلب که به اخبار کنفرانس اپل ۲۰۲۱ پرداخته بود لذت کافی را برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات خود درباره این سری مطالب را با ما در میان بگذارید.

منبع: رایانه کمک

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x