مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
Galaxy A82 5G

مشخصات گوشی موبایل گلکسی ای ۸۲ جی ۵ (Galaxy A82 5G) لو رفت!

تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی ای 82 جی 5 (Galaxy A82 5G ) یا همان کوانتوم 2 که قرار بود 24 تا 30 فروردین رونمایی شود اخیرا لو رفته است.

مشخصات گوشی موبایل گلکسی ای ۸۲ جی ۵ (Galaxy A82 5G) که همان کوانتوم ۲ است لو رفت!

گوشی Galaxy A82 5G قرار است عضو جدید از سری A سامسونگ باشد. تصاویر گوشی Galaxy A82 5G به همراه مشخصات آن لو رفته است. قرار بود این گوشی در زمان ۱۳ تا ۱۹ آپریل رونمایی شود.

به تازگی خبرهایی در مورد معرفی گلکسی کوانتوم ۲ منتشر شده است. یک وبلاگ کره‌ای پوسترهایی از این گوشی به نمایش گذاشته است. بر اساس برخی از گفته‌ها این گوشی همان Galaxy A82 5G است. این میان‌رده سامسونگ قرار بود دز زمان ۱۳ تا ۱۹ آپریل رونمایی شود. در ادامه به معرفی مشخصات این گوشی پرداخته شده است. با تحلیلک همراه باشید.

 

گوشی موبایل گلکسی ای ۸۲ جی ۵ (Galaxy A82 5G)

گوشی سامسونگ گلکسی ای 82 5 جی

ابعاد و نمایشگر گوشی سامسونگ  گلکسی ای ۸۲ جی ۵

  کوانتوم ۲ ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۳.۸ میلی‌متر دارد. ضخامت این گوشی ۸.۱ میلی‌متر است. وزن این گوشی تنها ۱۷۶ گرم است. نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی از نوع آمو‌ال‌ای‌دی (Dynamic AMOLED) با وضوح WQHD+ است. نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است.

بیشتر بخوانید: گوشی A21s / بررسی یک میان رده قابل قبول از سامسونگ

دوربین گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A82 5G

در کوانتوم ۲ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است که در بالای وسط نمایشگر و در حفره‌ای قرار گرفته است. در پشت دستگاه دوربین سه‌گانه (Triple) به کار گرفته شده است. سنسور اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل است و دیافراگم آن f/1.8 هست و از تثبیت کننده تصویر نوری بهره می‌گیرد. لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و زاویه ۱۲۳ درجه در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f / 2.4، این مجموعه را کامل کرده است.کوانتوم 2 گوشی سامسونگ گلکسی ای 82 5 جی

پردازنده و سایر مشخصات گوشی سامسونگ کوانتوم ۲

در گوشی سامسونگ کوانتوم ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده شده است. در این دستگاه از ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده شده است. از دیگر مشخصه‌های این گوشی پشتیبانی از میکرو اس دی و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

در مورد قیمت این گوشی هنوز اطلاعاتی وجود ندارد. در صورتی که از قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ای ۸۲ جی ۵ اطلاعی پیدا کردید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

این گوشی قرار است در رنگ‌های سفید، بنفش و خاکستری عرضه گردد.

 

 

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x