مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
ولوو در آینده چگونه خواهد بود ری شارژ ولوو نسل جدید خودرو

ولوو در آینده چگونه خواهد بود؟ / ری شارژ ولوو نسل جدید خودرو

شرکت ولوو به تازگی کانسپتی از نسل بعدی شاسی بلند نمایش داده است. این شاسی بلند ولوو XC90 ن قرار است سال آینده ساخته شود. به گفته ولوو تفاوت این خودورو با نسل کنونی آنقدر زیاد است که قرار است با نام تازه‌ای وارد بازار شود.

ولوو در آینده چگونه خواهد بود؟ / ری شارژ ولوو نسل جدید شاسی بلند

شرکت ولوو به تازگی کانسپتی از نسل بعدی شاسی بلند نمایش داده است. این شاسی بلند ولوو XC90 قرار است سال آینده ساخته شود. به گفته ولوو تفاوت این خودورو با نسل کنونی آنقدر زیاد است که قرار است با نام تازه‌ای وارد بازار شود.

ری شارژ ولوو

ری شارژ ترکیبی از شاسی بلند و استیشن

این کانسپت ولوو، ری شارژ نام داد و یک فرم جدید از خودرو است که ترکیبی از یک شاسی بلند و یک استیشن است. جلوپنجره این خودرو کاملا حذف شده است و لوگوی شرکت به وسیله لامپ LED در جلوی ماشین تعبیه شده است.

ولوو در آینده“کمتر اما بهتر” شعار ولوو

شعار ولوو برای ری شارژ “کمتر اما بهتر” است. مهمترین ایده در طراحی و ساخت این خودرو لوکس سادگی و تمرکز کردن بر کیفیت است. طراحی اتاق ماشین از معماری اسکاندیناوی الهام گرفته است. در این ماشین خبری از دکمه نیست و جهت سادگی همه دکمه‌ها و کنترل‌ها به نمایشگر ۱۵ اینچی انتقال پیدا کرده است.

سیستم خودران ری شارژ ولووری شارژ ولوو با سیستم کنترل خودروان متفاوت

ری شارژ ولوو در مسیرهای مشخصی توانایی دارد خودش کنترل را به دست بگیرد. برای این منظور از یک سیستم کنترل هوش مصنوعی قوی استفاده شده است. مهمترین تمایز این سیستم نسبت به سیستم‌های خودران سایر خودروها این است که راننده در این حالت نیاز نیست که حواسش به جاده باشد چون ری شارژ کار خودش را خوب بلد است.

باتری ری شارژ ولوو فوق العاده است.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قوای محرکه ری شارژ ولوو منتشر نشده است. چیزی که معلوم است استفاده از باتری‌هایی است که با هر بار شارژ می‌توانند مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری را طی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لوکس ۲۰۲۱ در دنیا

باتری ولوو ری شارژ

ولوو تمام خودروهایش را الکتریکی می‌کند.

مدیران ولوو بر این باورند که کاسنپت ری شارژ مانیفستی از آینده الکتریکی این کارخانه است. تمام تلاش ولوو این است که تا سال ۲۰۳۰ تمام محصولاتش را الکتریکی کند. طبق پیش‌بینی‌های ولوو تا سال ۲۰۲۵ این شرکت می‌تواند تولید ماشین‌های الکتریکی‌اش را به عدد ۶۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های راو فور جدید

منبع: بی بی سی

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x