مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
پرفروش ترین ماشین جهان رکورد جدید تویوتا کرولا

پرفروش ترین ماشین جهان / رکورد جدید تویوتا کرولا ۲۰۲۱

50 میلیون کرولا در ماه گذشته میلادی به یک مشتری تحویل داده شده است. بدین ترتیب کرولا پرفروش ترین ماشین جهان شناخته می‌شود.

پرفروش ترین ماشین جهان / رکورد جدید تویوتا کرولا

به تازگی شرکت ژاپنی تویوتا بیان داشته که تولید مدل کرولا از مرز ۵۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. نکته جالب توجه آنجاست که این غول خودروسازی ژاپنی، مراسمی برای اعلام شکستن این رکورد برگزار نکرده است. ۵۰ میلیون کرولا در ماه گذشته میلادی به یک مشتری تحویل داده شده است. بدین ترتیب کرولا پرفروش ترین ماشین جهان شناخته می‌شود.

پرفروش ترین ماشین جهان رکورد جدید تویوتا کرولا 2021

پرفروش ترین ماشین جهان در سال ۱۹۹۶ متولد شد.

اولین نمونه کرولا در سال ۱۹۹۶ میلادی تولید شد. پس از آن به سرعت با قیمت تقریبی ۱۷۰۰ دلار روانه بازار شد. مهمترین دلیل استقبال مردم از این خودرو، امکانات زیاد در مقابل قیمت ارزان بود. اما بحران افزایش قیمت نفت برای کرولا یک فرصت طلایی ایجاد کرد. کرولا به شدت کم مصرف بود و همین امر باعث شد مشتریان تمایلشان جهت خرید این خودرو افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: گرانترین ماشین جهان را بشناسید

پرفروش ترین ماشین جهان رکورد جدید تویوتا کرولا اولین مدل کرولا

طی ۸ سال ۱۰ میلیون خودرو/ رکورد جدید تویوتا کرولا

در حال حاضر ۱۲ نسل از مدل کرولا ساخته شده است. این ماشین توانسته لقب پرفروش ترین خودرو جهان را از آن خود کند. ۸ سال پیش بود که کرولا به عدد ۴۰ میلیون خودرو رسیده بود و تنها در عرض همین مدت کوتاه توانسته ۱۰ میلیون خودرو تولید کند. جدیدترین نسل این ماشین در سال ۲۰۱۸ ارائه شد. تویوتا این شرکت خودروسازی خوش نام ژاپنی در حال حاضر علاوه بر مدل‌های هاچ بک، استیشن و سدان، یک مدل شاسی بلند هم با این نام می‌فروشد.

بیشتر بخوانید: پرشتاب ترین ماشین جهان فراری را مات کرد

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x