مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
دانلود اظهارنامه مالیاتی 99 (فرم خام اظهارنامه مالیاتی)

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی)

از آنجا که تسلیم اظهارنامه مالیاتی نیاز به دقت دارد و در صورت بروز اشتباه و پس از گذشت مهلت اصلاح (30 روز از تاریخ تسلیم اظهارنامه) امکان ویرایش آن وجود ندارد، بنابراین تهیه یک پیش نویس به منظور آمادگی ثبت اظهارنامه یک لازمه است. به همین منظور در این مقاله قصد داریم فرم اظهارنامه های مالیاتی 99 را جهت استفاده قرار دهیم.

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی)

از آنجا که تسلیم اظهارنامه مالیاتی نیاز به دقت دارد و در صورت بروز اشتباه و پس از گذشت مهلت اصلاح (۳۰ روز از تاریخ تسلیم اظهارنامه) امکان ویرایش آن وجود ندارد، بنابراین تهیه یک پیش نویس به منظور آمادگی ثبت اظهارنامه یک لازمه است. به همین منظور در این مقاله قصد داریم فرم اظهارنامه های مالیاتی ۹۹ را جهت استفاده قرار دهیم.

لازم به ذکر است فرم های خام اظهارنامه مالیاتی ۹۹ قرار داده شده در این مطلب نسخه کامل اظهارنامه های مالیاتی برای هر منبع است و هر یک از صاحبان درآمد (مشاغل حقیقی، حقوقی و یا املاک) می بایست نسبت به پرسش های پاسخ داده شده در صفحات نخست اظهارنامه و همچنین اطلاعات در دست نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: معاف از مالیات بودن سال اول فعالیت، یک تصور اشتباه!!!

معاف از مالیات سال اول فعالیت
معاف از مالیات سال اول فعالیت

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی مشاغل اشخاص حقیقی)

ثبت اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل حقیقی که تا عملکرد ۱۳۹۸ در نرم افزار مخصوص ثبت اظهارنامه های مالیاتی صورت می پذیرفت از سال ۱۴۰۰ و برای اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۹ همانند صاحبان مشاغل اشخاص حقوقی به صورت آنلاین بوده و سازمان امور مالیاتی نرم افزاری را برای ارائه اظهارنامه مالیاتی ارائه ننموده است.

البته تجربه ارسال اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل حقوقی به صورت تحت وب برای عملکرد ۱۳۹۸ این امر را به خوبی نمایان ساخت که ارائه اظهارنامه تحت وب از رابط کاربری و مزایای بیشتری بهره مند است. بنابراین می توان خوش بین بود که این تجربه برای اظهارنامه صاحبان مشاغل حقیقی نیز به خوبی جوابگو باشد.

با همه این تفاسیر، ثبت اظهارنامه به صورت آنلاین نیاز به در اختیار داشتن فرم خام اظهارنامه مالیاتی را برطرف ننموده و می توانید این فرم را از این قسمت دانلود نمایید.

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه اول مشاغل – انفرادی
دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه اول مشاغل – مشارکتی
دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه دوم مشاغل – انفرادی
دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه دوم مشاغل – مشارکتی
دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه سوم مشاغل – انفرادی
دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ مشاغل گروه سوم مشاغل – مشارکتی

دانلود فرم خام اظهارنامه مالیاتی 99
دانلود فرم خام اظهارنامه مالیاتی ۹۹

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی مشاغل اشخاص حقوقی)

اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۸ صاحبان مشاغل حقوقی اولین تجربه ثبت اظهارنامه تحب وب بود که به خوبی از عهده این مهم برآمد. هرچند امکان ثبت موقت اظهارنامه و ادامه در زمان دیگر در این سامانه فراهم بود اما در صورتی که قصد ثبت اظهارنامه مالیاتی در دفاتر پیشخوان دولت و یا سایر دفاتر مجاز ثبت اظهارنامه وجود داشته باشد، فرم خام اظهارنامه بسیار پر کاربرد خواهد بود.

البته کاربرد این فرم ها به همین جا ختم نمی شود و در صورت وجود ترازنامه و حساب سود و زیان پیچیده این فرم کاربردی جهت تهیه پیش نویس اهمیت بالایی خواهد داشت. به همین منظور می توانید این فرم را از این قسمت دانلود نمایید.

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ اشخاص حقوقی (فرم خام اظهارنامه مالیاتی مشاغل اشخاص حقوقی)

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی صاحبان درآمد اجاره املاک و مستغلات)

فرم خام اظهارنامه مالیاتی صاحبان درآمد اجاره املاک شاید پرکاربردتر از سایرین باشد. آنهم زمانی که تعداد املاک مورد اجاره و یا تعداد مستاجرین یک ملک در سال مالیاتی بیشتر از یک نفر باشد. کارایی تهیه پیش نویس اظهارنامه های مالیاتی بر اساس این فرم زمانی بیش از پیش مشخص می گردد که قرار باشد اظهارنامه در دفاتر مجاز به ثبت اظهارنامه مالیاتی (به طور کلی شخصی به غیر از صاحب ملک) ثبت گردد که در دست داشتن این پیش نویس از بروز اشکالات و خطاهای احتمالی جلوگیری می کند.

در ادامه شما می توانید این فرم را دانلود نماید.

دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ اجاره املاک (فرم خام اظهارنامه مالیاتی صاحبان درآمد اجاره املاک و مستغلات)

نکته در خصوص دانلود اظهارنامه مالیاتی ۹۹ (فرم خام اظهارنامه مالیاتی)

کلیه فایل ها به صورت PDF بوده و امکان دریافت مستیقم آن با کلیک بر روی آن فراهم است. شما می توانید با چاپ این فرم ها آمادگی لازم جهت ثبت اظهارنامه های مالیاتی را پیش از آغاز به ثبت آن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اظهارنامه مالیاتی – آشنایی با اظهارنامه مالیات بر درآمد مشاغل گروه سوم (صفحه نخست)

صفحه نخست اظهارنامه مالیات بر درآمد مشاغل گروه سوم
صفحه نخست اظهارنامه مالیات بر درآمد مشاغل گروه سوم

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رجبی
2 سال قبل

گروه دوم انفرادی و گروه سوم مشارکتی رو اشتباه گذاشتین

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x