مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
ماشین 4 دست و پای هیوندای

ماشین ۴ دست و پای هیوندای / هزار راه رفته!

در این مقاله به معرفی ماشین 4 دست و پای هیوندای که قابلیت عبور از کلیه مسیرهای صعب العبور را دارد پرداخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین هیوندای استفاده به عنوان پیک محصولات اینترنتی است.

ماشین ۴ دست و پای هیوندای / هزار راه رفته!

در این مقاله به فن‌آوری جدید هیوندای در تولید ماشین ۴ دست و پای پرداخته شده است. با تحلیلک همراه باشید تا با این تکنولوژی بسیار کاربردی آشنا شوید…

ماشین هیوندای تایگر

عبور از مناطق صعب‌العبور با ماشین ۴ دست و پای هیوندای

هیوندای به تازگی ماشین آزمایشی ساخته است که به راحتی می‌تواند در مناطق صعب‌العبور حرکت کند. این ماشین ۴ دست و پای هیوندای، تایگر نام دارد. تایگر قدرتش را از ۴ بازو دریافت کرده است که در صورت نیاز می‌تواند باز شود. به کمک این بازوهای باز شونده ماشین هیوندای تایگر می‌تواند از روی موانع گذر کند.

ماشین 4 دست و پای هیوندای مناطق صعب العبور

هیوندای سال گذشته استودیویی به نام نیوهورایزن را در کالیفرنیا تاسیس کرد. تایگر محصول این استودیو آمریکایی است. نیوهورایزن با همکاری شرکت‌های آمریکایی برای طراحی فن‌آوری‌هایی تمرکز کرده‌اند که قرار است در آینده به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: کلاب هاوس چیست؟ / صفر تا صد ClubHouse

ماشین ۴ دست و پای هیوندای توانایی حمل سرنشین ندارد.

در حال حاضر تایگر توانایی و امکان حمل سرنشین را ندارد و ابعادی در حدود یک چمدان کوچک دارد. از مهمترین اهداف ساخت ماشین ۴ دست و پای هیوندای، رساندن دارو و کمک‌های اولیه به مناطقی است که در اثر بلایای طبیعی دسترسی به آن‌ها سخت و یا امکان ناپذیر است.

ماشین ۴ دست و پای تایگر می‌تواند به دانشمندان جهت اکتشاف در مناطق دورافتاده کمک کند. علاوه بر این توانایی استفاده از تایگر در سیاره‌های دیگر نیز وجود دارد.

شاسی ماشین 4 دست و پای ماشین هیوندایماشین هیوندای تایگر از راه دور هم کنترل می‌شود.

این ماشین هیوندای دارای ۲۸ موتور و ۲۸ حسگر است. چرخ‌های تایگر می‌توانند تا ۳۶۰ درجه بچرخند. ماشین ۴ دست و پای هیوندای هم به صورت خودران و هم به صورت از راه دور می‌توان کنترل و هدایت کرد. نکته جالب توجه، استفاده از یک پهپاد طراحی شده برای تایگر است که این ماشین هیوندای را به نزدیکی مقصد هدایت می‌کند.

مهندسان هیوندای شاسی تایگر را طوری طراحی کرده‌اند که با توجه به نیاز، اتاق و دستگاه‌های مختلف روی آن سوار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ماشین هواوی هم تولید شد

ماشین 4 دست و پای هیوندای و پهپاد

ماشین ۴ دست و پای هیوندای به عنوان پیک استفاده خواهد شد.

همیشه پشت هر ایده‌ی آینده‌نگر، یک دید تجاری نیز وجود دارد. ماشین ۴ دست و پای هیوندای قرار است ماشین خودرانی باشد که بتوان از آن به عنوان پیک استفاده کرد.

پیش‌بینی می‌شود که بازار پیک‌های خودران که با هدف تحویل خریدهای اینترنتی به مشتریان تولید می‌شوند، در ده سال آینده رونق زیادی پیدا کنند. موسسات تحقیقاتی پیش‌بینی کرده‌اند ارزش این کسب و کار تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۹۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

پروژه تولید خودروهایی مانند تایگر به هیوندای کمک می‌کند تا فن‌آوری‌های لازم برای ساخت پیک‌های خودران را ساخته و آزمایش کند.

ماشین 4 دست و پای هیوندای تایگر و پیک

این مقاله با موضوع ماشین ۴ دست و پای هیوندای تقدیم حضور شما قرار گرفت. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. خوشحال می‌شویم با ارسال نظرات و پیشنهاداتتان ما را در بهبودی این سری مقالات یاری رسانید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x