مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
بامب شل - bombshell

معرفی فیلم بامب شل ۲۰۱۹ ( Bombshell )

فیلم بامب شل ( Bombshell ) بر اساس داستان واقعی آزار جنسی کارکنان زن شبکه فاکس نیوز توسط مدیر ارشد آن یعنی راجر ایلز ساخته شده است.

معرفی فیلم بامب شل ( Bombshell )

نمرات فیلم

IMDb: 6.8

Rotten Tomatoes: 70%

Metacritic: 64%

عوامل فیلم

کارگردان: Jay Roach

نویسنده: Charles Randolph

بازیگران: Charlize Theron, Margot Robbie, Nicole Kidman, John Lithgow

معرفی فیلم بامب شل

فیلم بامب شل ( Bombshell ) بر اساس داستان واقعی آزار جنسی کارکنان زن شبکه فاکس نیوز توسط مدیر ارشد آن یعنی راجر ایلز ساخته شده است. در این فیلم گروهی از زنان تصمیم می‌گیرند که به سراغ رئیس شرکت فاکس بروند و خود و جو مسمومی که در این شبکه به وجود آورده بود را از بین ببرند.

همچنین در سال ۲۰۱۷ بود که جنبش «Me Too» برای نشان دادن شیوع گسترده تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن به راه افتاد.

فیلم بامب شل آنقدر به مخاطب اطلاعات می‌دهد که او در طول فیلم سردرگم نشود. به همین دلیل حتی برای کسانی که با سیستم رسانه‌ای آمریکا آشنایی چندانی ندارند نیز جذاب است.

بعد از به نمایش در آمدن این فیلم، بخش زیادی از منتقدان بازی سه بازیگر اصلی این فیلم را دوست داشتند و تا حتی آن ها را مورد تحسین قرار دادند. علاوه‌بر این ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که شارلیز ترون و همچنین مارگو رابی برای حضور در فیلم بمب شل، به ترتیب نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام و بهترین بازیگر نقش مکمل در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب شدند.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم بامب شل ( Bombshell ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x