مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 30 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
little women - زنان کوچک

معرفی فیلم زنان کوچک ۲۰۱۹ ( Little Women )

زنان کوچک ( Little Women ) در دهه 60 قرن 18ام میلادی و بعد از حوادث جنگ داخلی آمریکا اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های اصلی این فیلم خواهران مارچ هستند. هرکدام از این خواهران علایقی دارند.

معرفی فیلم زنان کوچک ( Little Women )

نمرات فیلم

IMDb: 8

Metacritic: 91%

عوامل فیلم

کارگردان: Greta Gerwig

نویسنده: Greta Gerwig

بازیگران: Saoirse Ronan, Emma Watson, Timothée Chalamet, Florence Pugh, Meryl Streep,

معرفی فیلم زنان کوچک

فیلمنامه فیلم زنان کوچک ( Little Women ) توسط گرتا گرویگ و بر اساس رمانی به همین نام توسط لوییزا می الکات نوشته شده‌است. این فیلم، هشتمین فیلمی است که براساس رمان «زنان کوچک» نوشته لوییزا می الکات ساخته شده است.

بالغ بر صد سال از انتشار داستان لوییزا می آلکات گذشته و داستان چهار خواهر صمیمی در زمان جنگ داخلی آمریکا همچنان لذت‌بخش است. داستان فیلم زنان کوچک در دهه ۶۰ قرن ۱۸ام میلادی و بعد از حوادث جنگ داخلی آمریکا اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های اصلی این فیلم خواهران مارچ هستند. هرکدام از این خواهران علایقی دارند. نقاشی، نویسندگی، نوازندگی و بازیگری از علایق هرکدام از این خواهران است.

کارگردان در این فیلم به جای روایت مستقیم داستان، تصمیم به روایت کاملاً نامنظم گرفته است.

گرویگ از همان ابتدای اقتباسی که انجام داده است، روی تاثیر دراماتیکی که ازدواج در داستان ایفا دارد تمرکز می‌کند، که بیشتر از این که به نفع خود شخصیت‌های داستان باشد، به خاطر مخاطبان انجام شده است و این توصیف را از زبان آقای دَشوود ویراستار نیز بیان می‌شود که اگر شخصیت اصلی دختر است، مطمئن شوید که در پایان یا ازدواج می‌کند یا می‌میرد.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم زنان کوچک ( Little Women ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x