مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

معرفی فیلم ماتریکس بارگذاری مجدد ۲۰۰۳ (  The Matrix Reloaded )

معرفی فیلم ماتریکس: بارگذاری مجدد (  The Matrix Reloaded ) ...در ماتریکس ۲ نئو در جستجو برای پیدا کردن جواب سوالات خود به ملاقات طراح ماتریکس می‌رود.

معرفی فیلم ماتریکس بارگذاری مجدد (  The Matrix Reloaded )

نمرات

IMDb: ۷.۲

Rotten Tomatoes: ۷۳%

عوامل

کارگردان: Lana Wachowski, Lilly Wachowski

نویسنده: Lana Wachowski, Lilly Wachowski

بازیگران: Keanu Reeves, Hugo Weaving, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss,…

معرفی فیلم ماتریکس بارگذاری مجدد

فیلم ماتریکس بارگذاری مجدد (  The Matrix Reloaded ) شش ماه پس از اتفاقات قسمت اول است. اکنون نئو و ترینیتی معشوقه یکدیگر هستند.

در ادامه داستان نئو در یک سردرگمی به سر می‌برد که دلیل انتخاب او چه بوده‌ است. داستان ماتریکس ۲ و ۳ کاملاً به هم پیوند دارند.

در ماتریکس ۲ نئو در جستجو برای پیدا کردن جواب سوالات خود به ملاقات طراح ماتریکس می‌رود. او پس از مواجه شدن با مشکلات فراوان از جمله پیدا کردن کلیدساز، ملاقات دوباره با مأمور اسمیت و مقابله با نرم‌افزاری خطرناک به نام مرویجین، بالاخره نزد طراح ماتریکس می‌رسد.

این شخص به نئو می‌گوید که تو اولین فرد منتخب نیستی و پنج تن دیگر هم قبل از تو وجود داشته‌اند. در ادامه نئو باید بین نجات زایان و نجات ترینیتی یکی را انتخاب کند. نئو ترینیتی را نجات می‌دهد و داستان تا ماتریکس ۳ ادامه پیدا می‌کند.

تصاویر و تریلر فیلم

 

 

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم ماتریکس ۲ (  The Matrix Reloaded ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x