مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
گیاه آگلونما، انواع آن و نگهداری از آگلونما

پرورش گل و گیاه

گیاه آگلونما، انواع آن و نگهداری از آگلونما

انواع گیاه آگلونما و نگهداری از آن

گیاه آگلونما، انواع آن و نگهداری از آگلونما…آگلونماها در نور کم رشد کمتری دارند. پس اگر دوست دارید شاهد زیبایی و شکوه بیشتر آگلونمای خود باشید، آن را در نور مناسب قرار دهید.

گیاه اسطوخدوس / گل اسطوخدوس

روش نگهداری گیاه اسطوخودوس

لوندر عطری بی‌ نظیر و جلوه‌ی درخشانی به باغچه شما می‌ دهد. تقریبا در اواسط تابستان گل می‌ دهد که عمر این گلها حدودا یک ماه است.

گیاهان خوراکی مناسب آپارتمان

بخشی از گیاهان خوراکی را می‌توان درون گلدان در محیط منزل و یا آپارتمان پرورش داد. گیاهان خوراکی آپارتمانی را می‌توان در سه گروه طبقه بندی کرد: گیاهان دارای برگ‌ و ساقه خوراکی، گیاهان دارای گل‌ خوراکی و گیاهان دارای میوه‌ خوراکی…

بونسای

بونسای چیست؟/ روش نگهداری بونسای

بونسای نوعی درخت مینیاتوری است که با هنر و سلیقه خاصی دیزاین شده است. زادگاه بونسای چین و ژاپن است. آبیاری بونسای مسئله مهمی است. در واقع بونسای نباید تشنه بماند مخصوصا اگر زیر نور مستقیم آفتاب و در هوای آزاد قرار دارد.

زنبق

سانسوریا و همه آنچه که باید درباره آن بدانید

در این مطلب هر آنچه که باید درباره گیاه سانسوریا بدانید آمده است. عموم مردم گیاه سانسوریا را به وسیله گونه خاص می شناسند. سانسوریای شمشیری برگ هایی کشیده و شبیه نیزه دارد. این برگ ها قادرند در حالت عادی تا ارتفاع ۵۰ سانتی متر رشد کنند.

گل نخل مرداب

گل نخل مرداب و روش نگهداری و تکثیر آن

نخل مرداب گیاهی علف شکل، نیمه آبزی و بسیار سرسخت است. این گیاه بومی ماداگاسکار، شبه‌ جزیره عربستان و شرق آفریقا بوده و در جنگل‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری مناطق مختلف جهان مثل آمریکای جنوبی، نیوزلند یا استرالیا نیز دیده می‌شود.

 گیاه مناسب اتاق نوزاد و کودک

 گیاه مناسب اتاق نوزاد و کودک

گیاهان می توانند حس طراوت و شادابی را به اتاق نوزاد دلبندتان هدیه دهند. همراه تحلیلک باشید تا با نام این گیاهان زیبا آشنا شوید.