دوشنبه/ 26 شهریور / 1403
Search
Close this search box.
زندگینامه پروین اعتصامی

اردیبهشت 1403

اعمال ماه ذی القعده

اعمال ماه ذی القعده

این ماه آغاز ماه‌های حرام است که حق‌تعالی در قرآن مجید ذکر فرموده و سید ابن طاووس روایتی نقل کرده: که ذوالقعده به هنگام سختی شدید هنگام استجابت دعاست و برای روز یکشنبه این ماه نمازی با مزیت و برتری بسیار از رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) روایت کرده است.

زندگینامه حضرت معصومه سلام الله علیها

زندگینامه حضرت معصومه سلام الله علیها

زندگینامه حضرت معصومه سلام الله علیها تنها بانویی که بعد از حضرت زهرا سلام الله علیها از امامان برای ایشان زیارتنامه روایت شده است، ایشان متولد ۱ ذی‌القعده سال ۱۷۳قمری هستند.

حرم حضرت معصومه

آشنایی با حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم

حضرت معصومه سلام الله علیها در سال ۲۰۱ قمری، یک سال پس از ورود امام رضا علیه السلام به مرو، عزم خراسان کرد و چون به ساوه رسید، بیمار شد. موسی بن خزرج اشعری از اشعریان مقیم قم به ساوه رفت و وی را به قم آورد و در سرای خویش منزل داد و پس از مدتی حضرت معصومه سلام الله علیها رحلت کرد.

تاریخ روز دختر 1403

 روز دختر ۱۴۰۳ به همراه پیام تبریک و آهنگ

در این مطلب تاریخ روز دختر ۱۴۰۳ را به همراه پیام تبریک های جدید و آهنگ های زیبا برای شما آورده ایم. روز دختر در ایران مصادف با تولد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و یکم ذی القعده است.

کلم پلو شیرازی

طرز تهیه کلم پلو شیرازی خوشمزه و اصیل

کلم پلو شیرازی با گوشت چرخ کرده یکی از غذاهای مجلسی و اصیل شیراز است. این غذای خوشمزه و خوش عطر در شب یلدا هم سرو می شود. کلم طبیعتی گرم دارد و دارای مواد مغذی زیادی از جمله ویتامین A و C و اسید فولیک است.

روز شیراز 1403

روز شیراز ۱۴۰۳ و هرآنچه باید درباره آن بدانید

در این مطلب تاریخ دقیق روز شیراز ۱۴۰۳ را به همراه هرآنچه باید درباره آن بدانید برای شما آورده ایم. شیراز یکی از شهرهای ایران است که روزی مخصوص به خود را در تقویم کشور ثبت کرده و هر سال ۱۵ اردیبهشت برنامه‌های ویژه‌ای در این شهر برگزار می‌شود.