دوشنبه/ 26 شهریور / 1403
Search
Close this search box.
روز عید قربان 1403

خرداد 1403

زندگینامه مرتضی ممیز

زندگینامه مرتضی ممیز پدر گرافیک معاصر ایران

مرتضی ممیز طراح بی نظیر گرافیک در تهران متولد شد و از همان کودکی استعداد بسیاری در زمینه نقاشی و طراحی داشت. این استعداد و مهارت باعث شد که تحصیلات خود را نیز در این زمینه در فرانسه ادامه دهد. او پس از پایان تحصیل به ایران بازگشت و با پیگیری و ممارستی که داشت توانست گرافیک را به عنوان یک رشته تحصیلی وارد دانشگاه کند.

تبلت در سال 2024

نبرد تبلت‌ها؛ کدام تبلت در سال ۲۰۲۴ پادشاه می‌شود؟

تبلت‌ها دیگر فقط وسیله‌ای برای وب‌گردی و سرگرمی نیستند؛ بلکه امروزه به ابزارهای قدرتمندی برای انجام کارهای مختلف تبدیل شده‌اند. با وجود گزینه‌های بسیار زیادی که برای انتخاب تبلت در بازار وجود دارند، خرید تبلت مناسب می‌تواند سخت و چالشی باشد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین تبلت‌های سال ۲۰۲۴ آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

گل رونده

معرفی ۵ گل رونده آپارتمانی

گل رونده آپارتمانی از دسته گیاهان پرطرفدار است که این روزها با استقبال زیادی روبرو است. این گیاهان بالارونده آپارتمانی نمای زیبایی به فضای داخلی منزل می دهند و حس شادابی و طراوت را منتقل می کنند.

عکاسی هوایی/ عکاسی هوایی چیست؟/ تعریف عکاسی هوایی

عکاسی هوایی چیست؟ درباره آن بیشتر بدانیم

عکسبرداری هوایی اغلب به عکس هایی گفته می شود که از بالا از سوژه ها گرفته می شود به عبارتی یک تصویر واقعی از عوارض و خصوصیات ظاهری سطح زمین که توسط هواپیما یا کوادکوپتر و با استفاده از یک دوربین عکس‌برداری هوایی گرفته شده‌است. عکسبرداری هوایی بیشتر برای بررسی و مطالعات زمین شناسی، شهر سازی، کشاورزی، جاده سازی، مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و مهم‌تر از همه برای تأمین اهداف نظامی و امنیتی رایج است.

روز جهانی محیط زیست 1403

روز جهانی محیط زیست ۱۴۰۳ به همراه پیام تبریک و تاریخچه

تاریخ دقیق روز جهانی محیط زیست ۱۴۰۳ را به همراه پیام تبریک و تاریخچه این روز جهانی برای شما آورده ایم. با توجه به اهمیت بسیار زیاد محیط زیست روی زندگی انسان‌ها و در جهت آگاه سازی افراد در زمینه نگهداری و مراقبت از محیط زیست،

معرفی کتاب روانشناسی رشد نوشته لورا برک

لورا برک در این کتاب به بررسی تحول انسان از لقاح تا مرگ پرداخته است. به علاوه، این کتاب بر دیدگاه عمر درمورد رشد و کمک های تعاملی زیست شناسی و محیط به انسان در حال رشد تاکید دارد.

مدل سری s سامسونگ

مهم ترین ویژگی که باید در خرید گوشی سری s در نظر بگیریم؟

گوشی‌های سامسونگ سری S یکی از محصولات برتر و پرطرفدار در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند هستند. این سری از گوشی‌ها، به عنوان نماینده‌ برجسته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ در زمینه تلفن همراه، همواره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.