پنجشنبه/ 29 شهریور / 1403
Search
Close this search box.

شهریور 1403

اعمال ماه ربیع الاول

این ماه در بین شیعیان به ماه شادی و سُرور معروف است. میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، امام صادق علیه السلام و آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در این ماه واقع شده‌اند.

ضرورت نوشیدن آب در کودکان و مقدار آن

ضرورت نوشیدن آب در کودکان و مقدار آن

آب یکی از ضروری ترین مواد مصرفی بدن انسان است. ما انسان ها می توانیم بدون غذا هفته ها زنده بمانیم اما بدون آب فقط چند روز می توانیم زنده باشیم. دلیلش این است که درصد زیادی از وزن بدن ما از آب تشکیل شده و بدن ما جهت انجام عملیات فیزیولوژیکی خود، نیاز به آب زیادی دارد. نوشیدن آب به مقدار کافی امری ضروری است. اهمیت این قضیه برای کودکانی که در سال های اولیه زندگی خود هستند، دو چندان است.

همبرگر خانگی

طرز تهیه همبرگر خانگی و خوش طعم

در این مطلب طرز و روش تهیه همبرگر خانگی را آموزش داده ایم. همبرگر جزو غذاهای فست فودی است که می توان آن را در خانه نیز تهیه کرد.

راهکار درمان خجالت کودکان

۱۷ راهکار درمان خجالت کودکان

کودکانی که خجالت می کشند، اغلب در سنین مختلف برای حضور در جامعه می توانند هم خود و هم والدینشان را دچار مشکلات بسیار زیادی کنند از همین رو نیاز است تا درمان خجالتی بودن از همان سنین پایین آغاز شود. بهترین درمانگر و کمک کننده کودکان خجالتی والدین آن ها هستند. آنها باید دانش خود را در این زمینه به قدر بالا ببرند تا در صورت مشاهده این رفتارها به سرعت بتوانند از روند آن جلوگیری کنند.

فریدون مشیری

شعر گرگ درون فریدون مشیری

گرگ درون فریدون مشیری … گفت دانایى که گرگى خیره سر / هست پنهان در نهاد هر بشر / لاجرم جارى است پیکارى سترگ

چها حدیث از امام رضا علیه السلام

چهل حدیث از امام رضا علیه السلام

چهل حدیث از امام رضا علیه السلام که ضمن حدیثی میفرمایند: در شگفتم که چگونه کسی که دنیا را آزموده و تغییرات آن را به چشم خود دیده باز دل به دنیا می بندد.

زندگینامه امام رضا علیه السلام

امام رضا علیه السلام فرزند امام کاظم علیه السلام و حضرت نجمه ام البنین سلام الله علیها در سال ۱۴۸ ه.ق در مدینه دیده به جهان گشود. امام رضا علیه السلام در شمار کسانی است که خداوند در آیه تطهیر فرموده است آنان را از هر عیب و نقصی پیراسته‌ام. از این رو، او نیز همانند دیگر امامان علیهم السلام سرشتی قدسی و منزّه داشت و از رذیلت‌های اخلاقی دور بود.

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر: اگر به دنبال مشاهده فال امروز خود هستید، ما در مجله اینترنتی تحلیلک بهترین و جامع ترین فال روزانه برای متولدین ۱۲ ماه سال و فال حافظ آنلاین با معنی و شرح و تفسیر دقیق را برای شما آماده کرده ایم.