مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
دسر تیرامیسو

خرداد 31, 1400

دسر تیرامیسو

طرز تهیه دسر تیرامیسو با طعم قهوه

طرز تهیه تیرامیسو دسر خوش طعم / ابتدا خامه قنادی را از فریزر خارج کرده و در یخچال قرار دهید تا همانند بستنی روان شود. خامه قنادی را کمی با همزن هم زده تا فرم بگیرد (لازم نیست زیاد فرم بگیرد) سپس پنیر را به آن افزوده و مخلوط کرده و به دلخواه یکی دو قاشق قهوه دم کرده اضافه کنید.

صف خرید و فروش در بورس

صف خرید و فروش در بورس به چه معناست؟

صف خرید و فروش دو مفهوم مهم در بورس ایران هستند که مطمئنا زیاد به گوش شما خورده است. اگر از مفهوم صف خرید و فروش آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا به توضیح این دو مفهوم بپردازیم.

رگوله چیست

رگوله چیست و بررسی رگوله ۹ بروکر فارکس

کارگزاری های بازارهای مالی در سطح بین الملل را از لحاظ اعتبار رسمی به دو دسته تقسیم می شود. کارگزاری های رگوله شده و کارگزاری هایی که رگوله نیستند. اما حالا به این سوال می رسیم که اصلا رگوله چیست؟ چرا رگولاتورها به روی اعتبار کارگزاری ها تاثیر دارند؟

گل زاموفیلیا

گل زاموفیلیا و همه آنچه که باید درباره آن بدانید

زامیفولیا با نور کم نیز به خوبی کنار می‌آید. با اینکه گیاه در محیط‌هایی با نور کم خورشید نیز رشد خوبی خواهد داشت، اما اگر آن را تحت نور کافی و غیرمستقیم خورشید قرار دهید، عملکردش بهتر خواهد شد.

جرم دندان

از بین بردن پلاک و جرم دندان

در صورت باقی ماندن پلاک میکروبی در سطح دندان و عدم تمیز نمودن آن، مواد معدنی و آلی دیگر به پلاک میکروبی اضافه می شود و لایه ای سخت روی دندان ایجاد می کند که به آن جرم دندان می گویند.

زندگینامه ژان پل سارتر

زندگینامه ژان پل سارتر نویسنده و فیلسوف قرن بیستم

ژان پل سارتر در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس متولد شد. او  فیلسوف، فیلمنامه ‌نویس، نمایش‌ نامه ‌نویس، روزنامه ‌نگار، فعال سیاسی، منتقد و نویسنده روشنفکر فرانسوی قرن بیستم بود. او همچنین یکی از پیش‌گامان مکتب اگزیستانسیالیسم بود که از چپ‌گرایان فرانسه و دیگر کشورها دفاع می‌کرد.

جملات ژان پل سارتر

جملات ژان پل سارتر برنده جایزه نوبل ادبی

ژان پل سارتر فیلسوف، فیلمنامه ‌نویس، نمایش‌ نامه ‌نویس، روزنامه ‌نگار، فعال سیاسی، منتقد و نویسنده روشنفکر فرانسوی قرن بیستم در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس متولد شد. او یکی از پیشگامان مکتب اگزیستانسیالیسم بود که از چپ‌گرایان فرانسه و دیگر کشورها دفاع می‌کرد.