مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
گل ارکیده

تیر 21, 1400

کنترل ریزه خواری

روش های کنترل ریزه خواری

ریزه خواری به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود که کاملا قابل کنترل است. میان وعده های منظم در برنامه غذایی خود داشته باشید. عدم مصرف میان وعده سالم باعث افزایش میل به ریزه‌خواری خواهد شد.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

روش کاشت ابرو یکی از روش هایی است که برای رفع مشکلات ناشی از ریزش ابرو به وجود آمده است. اگر شما به ابروهای پرپشت و زیبا علاقه دارید می توانید از این روش استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه خوب از کاشت ابرو نیاز است مراقبت های بعد از کاشت ابرو را رعایت کنید.

پیام تبریک برای تولد

بیش از ۸۰ پیام تبریک برای تولد / همراه با عکس

پیام تبریک برای تولد عزیزانمان یکی از کارهایی است که ما برای خوشحال کردن آن ها انجام می دهیم. اگر تولد عزیزانتان نزدیک است و دوست دارید با ارسال پیام تولدت مبارک به آن ها بگویید به یادشان هستید. ما در این پست تلاش کردیم پیامک های تولدت مبارک و پیامک تولد رسمی را برای شما گردآوری کنیم تا بتوانید به عزیزانتان تبریک بگویید.

پرسشنامه تشخیص اوتیسم

تشخیص اوتیسم/ آیا اوتیسم در غربالگری مشخص می شود؟

بیماری اوتیسم نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود و بر نحوه تعامل و ارتباط فرد با دیگران و همینطور بر نحوه یادگیری و رفتار او تاثیر می گذارد. علائم این اختلال تا پیش از سه‌ سالگی بروز پیدا می‌ کند. تشخیص زود هنگام اوتیسم برای بهتر شدن کیفیت زندگی کودک از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد و از طرفی کار بسیار دشواری است چرا که هیچ روش آزمایشگاهی برای شناسایی آن وجود ندارد از همین رو در DSM-5 دسته ای از علائم و معیارها را مشخص کرده اند تا متخصص با استفاده از آن ها بتواند تشخیص درست بدهد.

معرفی بازی فکری و هیجان انگیز منچ

در این دوران و حال و اوضاع کرونا که همچنان افرادی قرنطینه خود را حفظ کرده اند می توانید در خانه بمانید و برای سرگرم کردن خود بازی کنید. چه بازی هایی؟ بازی فکری و هیجان انگیز منچ، با ما همراه باشید تا این بازی را بهتر بشناسید.