مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
پارک ائل گلی تبریز

تیر 23, 1400

سیکلامن

گل سیکلامن و روش نگهداری این گیاه

زمان رشد اصلی این گیاه فصل زمستان است. پس باید حواستان باشد که در این زمان نور کافی و غیر مستقیم به این گیاه برسد. زمستان زمان رشد فعال این گیاه است.

غذاهای چاق کننده و لاغر کننده

غذاهای چاق کننده و لاغر کننده

هیچ غذا یا ماده خوراکی، به خودی خود از غذاهای چاق کننده یا لاغر کننده نیست. مجموعه کلی کالری که شما در طول روز مصرف می کنید تعیین می‌کند که شما را چاق می شوید، لاغر می‌شوید یا وزنتان ثابت می‌ماند.

مهلت پرداخت مالیات

مهلت پرداخت مالیات اظهارنامه و برگه های مالیاتی

عدم آشنایی با مهلت پرداخت مالیات و همچنین قوانین و ضوابط مربوط به این حوزه باعث شده تا بر اساس عدم آگاهی، مؤدیان مالیاتی مشمول جرائم مالیاتی دیرکرد در پرداخت مالیات گردند. لذا از آنجایی که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است، در این مطلب با این موارد آشنا خواهیم شد.

پاک کردن هاشور ابرو

پاک کردن هاشور ابرو

یکی از کارهایی که این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده تاتو و میکرو و… است. روش هایی که این روزها کاربرد دارند نیمه دائم هستند و به مرور از بین می روند. ولی در گذشته از تاتو دائم استفاده می شد که ماندگاری طولانی دارد. حالا باید این سوال را پرسید که آیا روشی برای پاک کردن هاشور ابرو هست؟

پیام تبریک موفقیت رسمی

بیش از ۶۰ پیام تبریک موفقیت رسمی

پیام تبریک موفقیت رسمی / دیدن موفقیت عزیزانمان در کسب و کار و ورزش و تحصیل و… یکی از زیباترین لحظات است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای فرستادن پیام تبریک موفقیت کاری و یا پیام آرزوی موفقیت، پیام تبریک برای موفقیت و… به دنبال متن زیبا باشید.

عکس نوشته انگیزشی رمز داشتن زندگی بهتر

رمز داشتن زندگی بهتر در تغییر دادن خودتان است

«رمز داشتن زندگی بهتر در تغییر دادن خودتان است» همه ما برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم تا از تجربیات افراد موفق استفاده کنیم تا هنگام برخورد با سختی ها و خستگی ها احساس یاس و نا امیدی نکنیم و مانند آن ها برای رسیدن به اهدافمان سخت تلاش کنیم.