شنبه/ 14 مهر / 1403
Search
Close this search box.
گل رونده

خرداد 16, 1403

گل رونده

معرفی ۵ گل رونده آپارتمانی

گل رونده آپارتمانی از دسته گیاهان پرطرفدار است که این روزها با استقبال زیادی روبرو است. این گیاهان بالارونده آپارتمانی نمای زیبایی به فضای داخلی منزل می دهند و حس شادابی و طراوت را منتقل می کنند.

عکاسی هوایی/ عکاسی هوایی چیست؟/ تعریف عکاسی هوایی

عکاسی هوایی چیست؟ درباره آن بیشتر بدانیم

عکسبرداری هوایی اغلب به عکس هایی گفته می شود که از بالا از سوژه ها گرفته می شود به عبارتی یک تصویر واقعی از عوارض و خصوصیات ظاهری سطح زمین که توسط هواپیما یا کوادکوپتر و با استفاده از یک دوربین عکس‌برداری هوایی گرفته شده‌است. عکسبرداری هوایی بیشتر برای بررسی و مطالعات زمین شناسی، شهر سازی، کشاورزی، جاده سازی، مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و مهم‌تر از همه برای تأمین اهداف نظامی و امنیتی رایج است.

روز جهانی محیط زیست 1403

روز جهانی محیط زیست ۱۴۰۳ به همراه پیام تبریک و تاریخچه

تاریخ دقیق روز جهانی محیط زیست ۱۴۰۳ را به همراه پیام تبریک و تاریخچه این روز جهانی برای شما آورده ایم. با توجه به اهمیت بسیار زیاد محیط زیست روی زندگی انسان‌ها و در جهت آگاه سازی افراد در زمینه نگهداری و مراقبت از محیط زیست،

معرفی کتاب روانشناسی رشد نوشته لورا برک

لورا برک در این کتاب به بررسی تحول انسان از لقاح تا مرگ پرداخته است. به علاوه، این کتاب بر دیدگاه عمر درمورد رشد و کمک های تعاملی زیست شناسی و محیط به انسان در حال رشد تاکید دارد.

مدل سری s سامسونگ

مهم ترین ویژگی که باید در خرید گوشی سری s در نظر بگیریم؟

گوشی‌های سامسونگ سری S یکی از محصولات برتر و پرطرفدار در دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند هستند. این سری از گوشی‌ها، به عنوان نماینده‌ برجسته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ در زمینه تلفن همراه، همواره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.