مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
سمپاش 5 لیتری پومان

معرفی سمپاش ۲ لیتری و ۵ لیتری پومان بهترین انتخاب برای سمپاشی

سمپاش 2 لیتری و سمپاش 5 لیتری پومان یکی از بهترین سمپاش های موجود در بازار هستند که عمل سمپاشی را برای کاربر بسیار راحت کرده اند.

سمپاش ۲ لیتری و سمپاش ۵ لیتری پومان یکی از بهترین سمپاش های موجود در بازار هستند که عمل سمپاشی را برای کاربر بسیار راحت کرده اند.

سمپاش ۲ لیتری پومان چین

سمپاش دستی ۲ لیتری پومان چین با قدرت پاشش ۵ تا ۶ متری و دارای بدنه مقاوم و مستحکم بهترین گزینه برای سمپاشی باغچه شما است.

این سمپاش در کنار کوچک بودن، وزن بسیار مناسبی دارد که عمل سمپاشی را برای کاربر بسیار راحت می‌کند و به دلیل داشتن تلمبه نرم کاربر را خسته نمی‌کند یعنی اصطکاک تلمبه کم است و باعث عمر طولانی قطعات این سمپاش از جمله اورینگ ها می‌شود.

این سمپاش از نظر متریال بدنه هم کیفیت بالایی دارد و از پلاستیک درجه ۱ ساخته شده است و به همین دلیل در مجاورت با سم و مواد شیمیایی مقاوم است.

سمپاش ۲ لیتری پومان دارای دو لانس کوچک و بزرگ است، لانس بزرگ در سمپاش دو لیتری پومان چین برای سمپاشی جاهای غیرقابل دسترس مثل قسمت زیرین گل ها، شمشادها و ترون ها طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی همه سطوح را سمپاشی کنید. همچنین برای سمپاشی منازل جهت مبارزه با حشرات خانگی لانس بزرگ سمپاش پومان ۲ لیتری کمک می‌کند زیر و پشت کابینت ها و یخچال را بهتر سمپاشی نماییم.

این سمپاش ۲ لیتری دارای نازل ۲ حالته‌ای است که به صورت مستقیمِ دور بُرد و پاشش پودری قابل تنظیم است.

سمپاش ۲ لیتری پومان دارای سوپاپ اطمینان است. وظیفه سوپاپ اطمینان تخلیه هوای اضافی قبل از ترکیدن مخزن است. در واقع از آوردن فشار بالاتر از حد استاندارد به پمپ جلوگیری می کند و باعث جلوگیری از ایجاد خسارت می‌شود.

اگر ویلای کوچکی دارید و یا باغچه شما زیر ۲۰۰ متر است این سمپاش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما است.

سمپاش 2 لیتری پومان

سمپاش ۵ لیتری پومان

سمپاش طرح مارولکس لهستان ساخت چین

سمپاش ۵ لیتری پومان در طراحی شبیه به یکی از بهترین سمپاش های دنیا یعنی سمپاش مارولکس لهستان عمل کرده است که باعث شده ویژگی های زیادی را در خود جای دهد که در ادامه درباره آن ها صحبت می‌کنیم.

متریال این سمپاش از پلاستیک درجه ۱ است که همین امر باعث شده تا سمپاش سبکی داشته باشیم که کار کردن با آن راحت است.

قطر دهنه تلمبه این سمپاش به نسبت دیگر سمپاش های تلمبه ای بزرگتر است که این امر باعث می‌شود مخزن سمپاش زودتر باد شود و انرژی کمتری بگیرد و باعث خستگی کمتر کاربر در استفاده از این سمپاش شود و به همین دلیل از نظر پاشش، آب یا سم بیشتری از لانس خارج می‌شود، همین امر باعث تسریع در عمل سمپاشی می‌گردد.

این سمپاش دارای لانس تلسکوپی پلاستیکی است، لانس قسمتی اهرم مانند است که به شیلنگ سمپاش متصل می شود و شیلنگ نیز به قسمت مخزن متصل می شود، در نتیجه مجرای ورود و خروج سم همین لانس است که به دلیل داشتن جنس پلاستیکی بسیار سبک است.

لانس این سمپاش سر کج بوده، یعنی در قسمت سر لانس یک انحنا و زاویه وجود دارد، مزیت این لانس این است که سم روی دست و بدن کاربر نخواهد ریخت.

سمپاش دستی طرح مارولکس ۵ لیتری دارای سوپاپ اطمینان است. وظیفه سوپاپ اطمینان تخلیه هوای اضافی قبل از ترکیدن مخزن است. در واقع با خارج کردن فشار باد اضافه از آوردن فشار بالاتر از حد استاندارد به پمپ و ترکیدن مخزن پمپ جلوگیری کرده و در این صورت از ایجاد خسارت جلوگیری می کند.

اگر باغچه یا ویلای شما کمتر از ۶۰۰ متر است این سمپاش یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما است.

سمپاش 5 لیتری پومان

 

برای مشاهده محصولات بیشتر در حوزه کشاورزی می توانید به سایت کشاورزینه مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x