مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 6 مرداد / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم مادر - mother

معرفی فیلم مادر ۲۰۱۷ ( mother )

در این مطلب به معرفی فیلم مادر پرداخته ایم. داستان فیلم مادر ( mother ) در خانه ای در مکانی نامشخص رخ می دهد که طی آن زنی با بازی جنیفر لاورنس به همراه همسرش با بازی خاویر باردم زندگی عاشقانه خود را آغاز کرده اند.

معرفی فیلم مادر ( mother )

نمرات

IMDb: 6.6

Rotten Tomatoes: 68%

Metacritic: 75%

عوامل

کارگردان: Darren Aronofsky

نویسنده: Darren Aronofsky

بازیگران: Jennifer Lawrence, Javier Bardem, Michelle Pfeiffer, Ed Harris,…

معرفی فیلم مادر

داستان فیلم مادر در خانه ای در مکانی نامشخص رخ می دهد که طی آن زنی با بازی جنیفر لاورنس به همراه همسرش با بازی خاویر باردم زندگی عاشقانه خود را آغاز کرده اند. مرد، شاعر مشهور و محبوبی است که مریدان فراوانی دارد، اما مدتی است به بن بست ذهنی رسیده و تشویشی را در ذهن تجربه می کند.

بزودی غریبه ای از راه می رسد و در منزل آنان را می زند. او فکر می کند که خانه مذکور در واقع محلی برای استراحت است و نمی داند که ملک شخصی زن و شوهر است! با اینحال شاعر، او را در کمال تعجب همسرش به خانه دعوت می کند و سپس نوبت به ورود همسر مرد غریبه می رسد که او نیز به خانه وارد شود و…

فیلم mother برخلاف نیمه ابتدایی نسبتاً آرام خود، در نیمه دوم به جنون کشیده می شود. جنونی که در آن مرد تکلیف خود را با پیروان یا طرفداران خود مشخص می کند و مهاجمان خانه نیز وضعیت را برای مادر تیره تر می نمایند.

جنیفر لاورنس در مصاحبه‌ای گفته است: Mother صحنه‌هایی از تجاوز و شکنجه زمین، مادر طبیعت، را نشان می‌دهد. این فیلم برای همه جذاب نخواهد بود. تماشای این فیلم دشوار است. اما واجب است که مردم کنایه و تمثیل‌های ما را بفهمند. در فیلم مادر من نقش زمین را بازی می‌کنم. خاویر که نقش یک شاعر را بازی می‌کند نوعی خدا را نشان می‌دهد، یک خالق. میشل فایفر نیز نقش حوا را برای هریس در نقش آدم بازی می‌کند. فرزندان این دو نیز در فیلم حضور دارند. طراحی صحنه نیز گاهی اوقات، باغ عدن را به نمایش می‌کشد.

تصاویر و تریلر فیلم

 

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم مادر ( mother ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x