مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 28 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
فیلم دفترچه امیدبخش – دفترچه ای با خطوط نقره ای ( Silver Linings Playbook )

معرفی فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای ۲۰۱۲ ( Silver Linings Playbook )

فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای ( Silver Linings Playbook ) جوایز متعددی به دست آورده است که از جمله آنها می توان به اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای جنیفر لارنس و جایزه بهترین فیلمنامه بفتا اشاره کرد.

معرفی فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای ( Silver Linings Playbook ) / فیلم دفترچه امیدبخش

نمرات

IMDb: 7.7

Rotten Tomatoes: 92%

Metacritic: 81%

عوامل

کارگردان: David O. Russell

نویسنده: David O. Russell, Matthew Quick

بازیگران: Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Robert De Niro, Jacki Weaver,…

جوایز

فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای جوایز متعددی به دست آورده است که از جمله آنها می توان به اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای جنیفر لارنس و جایزه بهترین فیلمنامه بفتا اشاره کرد.

معرفی فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای

داستان فیلم Silver Linings Playbook درباره مردی به نام پت سولتانو با بازی بردلی کوپر است که هشت ماه در یک بیمارستان بستری شده است. دلیل اصلی بستری شدن او در بیمارستان، خیانت همسرش نیکی به او بوده که شدتش به حدی بوده که سبب بستری شدن پت در بیمارستان شده است.

پت پس از سپری کردن دوران درمانش، با پیگیری های مادرش از بیمارستان خارج شده و تصمیم می گیرد که بار دیگر به سراغ همسر سابق خودش برود تا شاید دوباره بتواند او را برای ادامه زندگی مشترکش ترغیب کند، اما حقیقت این است که دادگاه پت را از ملاقات حتی کوتاه با نیکی منع کرده است.

پت در جریان یک مهمانی با دختری به نام تیفانی با بازی جنیفر لارنس آشنا می شود. پت متوجه می شود که تیفانی همسر سابق او را می بیند و از تیفانی درخواست می کند تا حامل پیام پت به نیکی باشد و تیفانی هم این درخواست را منوط به این می داند که پت هم قبول کند در مسابقه رقص شریک او باشد.

تصاویر و تریلر فیلم

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم دفترچه ای با خطوط نقره ای ( Silver Linings Playbook ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x