مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی کتاب معجزه سپاس گزاری

معرفی کتاب «معجزه سپاس‌گزاری» نوشته راندا برن

بر مبنای قانون جذب همواره دو گونه مشابه یکدیگر را جذب می‌کند. این قانون درباره همه انرژی‌های موجود در کائنات از شکل‌گیری اتم گرفته تا حرکت سیاره‌ها به کار می‌رود.

معرفی کتاب «معجزه سپاس‌گزاری»

 

درباره نویسنده

راندا برن Rhonda Byrne متولد ۱۹۴۵ نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب‌های راز شناخته می‌شود.

وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان تأثیرگذار ترین فرد در دنیا معرفی شد.

 

درباره کتاب «معجزه سپاس‌گزاری»

این جمله شگفت‌انگیز را بگویید: خدایا سپاس‌گزارم. این جمله شگفت‌انگیز را با صدای بلند بگویید.

آن را روی پشت‌بام منزلتان فریاد بزنید. آن را با خودتان زمزمه کنید. در ذهنتان بگویید یا در قلبتان احساسش کنید.

بکوشید از امروز به بعد به هر کجا می‌روید احساس سپاس‌گزاری و معجزه آن را نیز با خودتان ببرید.

برای این‌که یک زندگی شگفت‌انگیز و سرشار از فراوانی و شادمانی داشته باشید، بدانید که فقط باید سپاس‌گزاری از خداوند را همواره بر زبان آورید و آن را در ژرفای وجودتان احساس کنید.

می‌توانید همواره سپاس‌گزار باشید و همواره در زندگی‌تان شگفتی بیافرینید.

در این کتاب بیست و شش تمرین ویژه برای سپاس‌گزار بودن پیشنهاد می شود. توجه داشته باشید این تمرین‌ها نقطه شروعی برای سپاسگزارانه زیستن است. نقطه شروع هستند زیرا هر چه بیشتر از خداوند سپاس‌گزاری کنیم بازهم کم است…

برای سپاسگزارانه زیستن باید در عمل سپاس‌گزار باشیم. تمرین‌های این کتاب کمک می‌کند تا همواره به نعمت‌های زندگی‌مان بیاندیشیم و آن‌ها را قدر بدانیم. قدر دانستن نعمت‌ها به این معنی است که به خوبی از آن‌ها استفاده کنیم. بعد از تمام شدن دوره بیست و شش روزه این تمرین‌ها بکوشید آن‌ها را همواره تکرار کنید.

 

برشی از کتاب

سپاس‌گزاری همراه با قانونی جهانی عمل می‌کند که در کل زندگی شما تاثیر می‌گذارد.

بر مبنای قانون جذب همواره دو گونه مشابه یکدیگر را جذب می‌کند. این قانون درباره همه انرژی‌های موجود در کائنات از شکل‌گیری اتم گرفته تا حرکت سیاره‌ها به کار می‌رود.

سلول‌های بدن موجودات زنده و مواد تشکیل‌دهنده اشیای مادی به دلیل وجود قانون جذب کنار یکدیگر باقی می‌ماند.

قانون جذب در زندگی شما درباره اندیشه‌ها و احساساتتان به کار می‌رود زیرا آن‌ها نیز به‌صورت انرژی هستند. به این ترتیب درباره هر موضوعی بیندیشید یا هر احساسی داشته باشید همان را به سوی خودتان جذب می‌کنید.

شاید چنین اندیشه‌هایی را در سر می‌پرورانید: «من شغلم را دوست ندارم»، «من پول کافی بدست نمی‌آورم»، «تصور می‌کنم با هر موضوعی بشدت فرومی‌ریزم»، «فرزندم برای من مشکل‌آفرین است» و…

در این صورت بی‌تردید همین رویدادها را همواره به سوی خودتان جذب می‌کنید. اما اگر درباره رویدادها یا نعمت هایی بیندیشید که به دلیل اتفاق افتادن آن‌ها یا بهره‌مند بودن از آن‌ها از خداوند سپاس‌گزار هستید و سپاس‌گزاری را خالصانه و به معنای واقعی احساس کنید برمبنای قانون جذب همان رویدادها یا نعمت ها را بیشتر به زندگی‌تان جذب می‌کنید.

 

امیدواریم از خواندن کتاب «معجزه سپاس‌گزاری» نوشته راندا برن لذت ببرید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x