مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 4 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی کتاب قورباغه را قورت بده نوشته برایان تریسی

معرفی کتاب «قورباغه‌ ات را قورت بده» نوشته برایان تریسی

کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» 21 روش عالی برای پیروزی بر وسوسه پشت گوش انداختن و دستیابی به بیشترین نتیجه در کمترین زمان است.

معرفی کتاب «قورباغه‌ ات را قورت بده»

درباره نویسنده

برایان تریسی Brian Tracy متولد ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا است. تریسی از نویسندگان کتابهای خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب گویا ارائه داده است. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

 

درباره کتاب «قورباغه‌ ات را قورت بده»

کتاب «قورباغه‌ ات را قورت بده» ۲۱ روش عالی برای پیروزی بر وسوسه پشت گوش انداختن و دستیابی به بیشترین نتیجه در کمترین زمان است.

هیچ‌گاه برای کارهایی که باید انجام دهید وقت به اندازه کافی وجود ندارد.

آدم به‌ معنای دقیق کلمه تا خرخره‌اش را کار و وظایف شخصی، برنامه‌ها، انبوهی از مجلاتی که باید بخواند و کوه کوه کتاب گرفته که قرار است به محض این‌که فرصتی به چنگ آورد به سراغشان برود. اما واقعیت این است که هیچ‌گاه چنین فرصتی به دست نمی‌آید.

هیچ‌گاه تمام وظایف و کارهای محوله را تمام نخواهید کرد. هیچ‌گاه آن‌قدر وقت برایتان نمی‌ماند که سراغ تمام آن کتاب‌ها و مجلات بروید و به فعالیت‌هایی که در خیال می‌پرورید، بپردازید.

این را هم از سر به در کنید که با کار بیشتر مشکلات برنامه‌ریزی زمانی خود را حل کنید.

هزار فوت‌ و فن شخصی هم برای فعال‌تر شدن بلد باشید باز همیشه مشتی کار باقی می ماند که در فرصتی که در اختیار شماست انجام نداده باشید. حالا کم یا زیاد تنها به شرطی می توانید کنترل وقت و زندگی‌تان را به دست بگیرید که روش تفکر و برخوردتان با سیل بی‌پایان کارهای پیش روی روزمره تان را تغییر دهید.

دامنه قدرت کنترل کارها و فعالیت‌هایتان فقط به میزانی است که از برخی کارها دست بکشید و بیشتر وقت خود را صرف فعالیت‌هایی کنید که واقعاً در زندگی شما تغییری ایجاد می‌کند.

برشی از کتاب

در کل سال‌های کاری به یک حقیقت ساده پی برده‌ام: کلید همه موفقیت های بزرگ دستاوردهای کلان و غیره در زندگی این است که بتوانیم بر روی مهم‌ترین کار و وظیفه تمرکز کنیم و فقط به آن بیندیشیم و آن را خوب انجام بدهیم و تا کاملاً تمام نشده دست برنداریم.

روح و قلب تپنده این کتاب همین بینش کلیدی است. این کتاب به این منظور نوشته شده‌است که نشان دهد چطور در کار خود بسرعت پیش بروید و به مقصد برسید.

در صفحات این کتاب بیست و یک اصل گنجانده‌ام که قوی‌ترین و مؤثرترین اصول برای کارایی شخصی اند که تاکنون کشف کردم.

این بیست و یک ایده بر روی هم جعبه ابزار پر و پیمانی است از فنون کارایی فردی که در هر زمانی می‌توانید آن‌ها را به هر ترتیبی که در آن لحظه به نظرتان بهتر است به کار ببندید.

کلید موفقیت عمل کردن است، وقتی یاد بگیرید که چطور قورباغه را بخورید کاری نیست که نتوانید بکنید.

قورباغه همان گنده ترین است، مهم‌ترین کار، همانی که اگر همین الان انجامش ندهی به احتمال زیاد مدام پشت گوش می‌اندازید.

درعین‌حال همان کاری هم هست که در این لحظه بیشترین تاثیر را در زندگیت دارد و بیشترین نتایج را به بار می‌آورد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x