مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
سلامت مو

پوست مو زیبایی

فر کردن مو

روش های فر کردن مو و عوارض این کار

فر کردن مو روشی است که بسیاری از خانم ها و حتی بعضی از آقایان برای موهای خود می پسندند. از نظر بعضی از افراد موی فر جذابیت بیشتری دارد و چشمگیر تر است بنابراین می خواهند موهای خود را فر کنند. روش فر کردن مو تنها یک مورد نیست و راه های زیادی برای فر کردن مو وجود دارد. البته در کنار این کار نباید از عوارض فر کردن مو غافل شد.

آموزش روش رنگ کردن مو در خانه

روش رنگ کردن مو در خانه به همراه نکات کاربردی

یکی از کارهایی که باعث تغییر چهره و زیباتر شدن آن می شود رنگ کردن مو است. در بعضی از موارد برای کم کردن هزینه این کار و رفتن به آرایشگاه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند موهای خود را در خانه رنگ کنند.

تاثیر ماساژ سر برای رشد مو

تاثیر ماساژ سر برای رشد مو

ماساژ سر برای رشد مو چگونه عمل می کند؟ شما با ماساژ دادن ملایم پوست سر خود و موهایتان باعث افزایش میزان جریان خون به سطح پوستتان می شود و اکسیژن رسانی به سر و موها بیشتر می شود و این امر باعث می شود که کشش سلول های فولیکولی عملکرد بهتری داشته باشند و در نتیجه رشد موها بهتر می شوند.

ماسک مو چیست

ماسک مو چیست و چه تاثیری برای مو دارد؟

همیشه موها صاف و نرم نیستند. گاهی برای اینکه بتوانید موهایتان را نرم و صاف کنید احتیاج دارید از محصولات روتین مو استفاده کنید. آسیب دیدگی مو ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید. صاف کردن مو، دیر کوتاه کردن مو و… . یکی از راه های کمک به موهای آسیب دیده استفاده از ماسک مو است.

مرطوب کننده پوست خانگی

مرطوب کننده پوست خانگی بسازید

خشکی پوست در بیشتر موارد نه‌ چندان جدی است که حاضر باشیم برایش وقت زیادی بگذاریم نه آن ‌قدر بی ‌ارزش است که تحملش کنیم و کاری انجام ندهیم.

موس مو چیست

موس مو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

شاید برای شما سوال باشد که موس مو چیست و انواع موس مو کدام است؟ موس مو یا فوم حالت دهنده مو یکی از محصولاتی است که برای زیباتر شدن موها از آن استفاده می کنند. موس خاصیت حجم دهندگی موها را نیز دارد و اگر موهای کم پشتی دارید یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن موهایی خوش حالت برای شما است.

بهترین روش صاف کردن دائمی مو

بهترین روش صاف کردن دائمی مو سر

یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها و حتی آقایان صاف بودن موها و صاف کردن مو سرشان است. روش های زیادی برای صاف کردن موی سر وجود دارد. اگر به دنبال بهترین روش صاف کردن دائمی مو خودتان هستید با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل مهم در آن بپردازیم.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست به روش طبیعی / نقش کلاژن در جوانسازی

علاقه‌ به داشتن ظاهری جوان، حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زودرس، دغدغه مشترک اغلب ماست. امروزه عمل های جراحی زیبایی و بسیاری از روش های جوانسازی پوست وجود دارد که علاوه بر صرف هزینه، می تواند عوارضی را نیز در پی داشته باشد.