مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
تحلیل سهم کرماشا

تحلیل تکنیکال تحلیل سهام کرماشا (صنایع پتروشیمی کرمانشاه) – آپدیت

تحلیل تکنیکال سهام کرماشا (صنایع پتروشیمی کرمانشاه)

تحلیل سهم کرماشا

همانطور که در تحلیل قبلی سهام کرماشا مشاهده کردید، تحلیل تکنیکال این سهم در محدوده قیمتی ۶۵۰۸ ریال معرفی شد. طبق انتظار سهام کرماشا با شکستن سقف مثلث به اهداف قیمتی مدنظر رسیده و بعد از بازده نزدیک به ۲۰ درصدی امروز توانست مقاومت مهم خود در قیمت ۷۵۸۴ ریال را پشت سر بگذارد که این نکته می تواند دلیل مهمی برای ادامه روند صعودی این سهم باشد.

سهام کرماشا تا اینجا سود خوبی (نزدیک به ۲۰ درصد) داشته است. در مورد ادامه دادن یا خارج شدن از این سهم با توجه به مدل معاملاتی خود می توانید تصمیم بگیرید.

تحلیل بنیادی:

– سهام صنایع پتروشیمی کرمانشاه دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۹۰۰,۹۰۷ میلیون ریال درآمد داشته است. این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۰,۲۳۶,۵۹۴ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به گزارش قبل ۱۷% رشد داشته است.

– توضیحات در مورد اصلاحات:
اصلاحات انجام شده در خصوص نرخ اوره داخلی می باشد.نرخ اوره از ابتدای مهر ماه سال ۱۳۹۷ بر اساس میانگین وزنی نرخ اوره فروش رفته در بورس کالا در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷ محاسبه شده است.

 

نکته ی نهایی: برای یافتن انتهای اصلاح و یا شروع حرکت صعودی سهام مورد نظر در تحلیل تکنیکال باید منتظر تریگر و نشانه ی مناسبی باشید، این تریگر می تواند از الگوهای کندلیِ صعودی و یا سیگنال رشد دقیق در اندیکاتورها و اسیلاتورها (به عنوان مثال Stochastic و rsi و…) و یا عبور از سقف قبلی و شکست خط روند نزولی و حتی حجم و نوع معاملات و تابلوی سهم و….. که هر کدام از این روش ها بسته به نوع معامله و روش معاملاتیِ معامله گرها در تحلیل سهام انتخاب می شود.

مطالب ارسالی از تیم تحلیلک فقط جنبه تحلیلی دارد و سیگنالی برای خرید و فروش نیست.

امیدوارم تحلیل سهام کرماشا برای شما دوستان سودمند باشد.

موفق و پرسود باشید

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x