مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 22 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
جزئیات کنسرت «احساس» بابک جهانبخش

جزئیات کنسرت «احساس» بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده پاپ در صفحه مجازی خود از برگزاری کنسرت «احساس» در فصل پاییز خبر داد.

جزئیات کنسرت «احساس» بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده پاپ در صفحه مجازی خود از برگزاری کنسرت «احساس» در فصل پاییز خبر داد.

این خواننده مطرح کرد: «طبق قولی که در آخرین کنسرت تهران داده‌ام اولین کنسرت تهرانم را قرار شد در قالب کنسرت «احساس» و خواندن آهنگ‌های پرطرفدار احساسی قدیمی و نوستالژیک و تازه‌های حسی برگزار کنیم. تمامی آهنگ های این آلبوم حسی خواهند بود و برای طیف خاصی از طرفداران که علاقه ویژه‌ای به این سبک دارند، اجرا می‌شوند. امیدوارم باعث خوشحالی‌ تان شود و پاسخ خوبی از این اتفاق بگیرم. فقط یک مورد اینکه با توجه به زمان بندی که داریم یک تعداد مشخصی از قطعه ها می‌توانیم اجرا داشته باشیم. پس با در نظر گرفتن زمان باید منتخبی از قطعاتی که بیشترین آرا را دارند و به صورت مشترک بین طرفداران از محبوبیت بیشتری قائل هستند، اجرا کنیم. یک روش نظر سنجی این است که ۱۰ آهنگی که دوست دارید روی صحنه خوانده شود را به ترتیب اولویت داخل آخرین پست من منشن کنید. مجدد تاکید می‌کنم تنها آهنگ هایی که ریتم آرام و حسی دارند ویژه این کنسرت هستند. چون آهنگ های دیگر در کنسرت های روتین اجرا خواهند شد. این نظرسنجی صرفا برای این اجرا در نظر گرفته می شود. اگر تمام گزینه های انتخابی شما در لیست نهایی اجرا نباشد، قطعا تعدادی از آنها را خواهید شنید. امیدوارم کنسرت جذابی پیش رو باشد.

این کنسرت با توجه به تعداد نوازندگان و امکاناتی که برای اجرا نیاز داریم، شرایط خاص خود را دارد و فقط در تهران برگزار خواهد شد. امیدوارم تعداد زیادی از طرفداران عزیزم را در سراسر ایران زیبا در اجرای کنسرت «احساس» ببینم. باز هم پوزش من را بپذیرید ولی امکان اجرا صرفا به جهت امکانات سالن ها و تردد نوازندگان در همه شهر ها وجود ندارد.

طبق زمان بندی قطعاتی که در کنسرت احساس برگزار می شود ۱۶ الی ۱۸ قطعه است. موضوع دیگر این است که این کنسرت به برنامه ضبطی «احساس» ندارد. فقط ممکن است یک سری قطعات مشترک انتخاب شود.

با توجه به تمرین و تدارکی که این کنسرت نیاز دارد، سعی می‌کنیم با همت و لطف بیکران دوستان آوای فروهر در فصل زیبای پاییز کنسرت «احساس» را روی صحنه اجرا کنیم.»

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x