مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
جنگل گیسوم

جنگل گیسوم گیلان جاده ای رویایی به قلب دریا

جنگل گیسوم مسیری است دارای جاده آسفالت که هر دو طرف آن پوشیده از درختانی با قدمت زیاد است. وقتی از این مسیر عبور می کنید، گویی که درون یک تونل جنگلی قرار دارید و در انتهای این تونل به دریا می رسید. با تحلیلک همراه باشید تا با این جاذبه گردشگری استان گیلان بیشتر آشنا شویم.

جنگل گیسوم گیلان جاده ای رویایی به قلب دریا

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، در این بخش قصد داریم با معرفی اماکن گردشگری ایران در خدمت شما باشیم. امیدواریم که شما عزیزان بتوانید به این اماکن زیبا سر بزنید و خوشحال می شویم که تجربه های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. این مطلب به معرفی جنگل گیسوم در استان گیلان اختصاص دارد.

جنگل گیسومجنگل گیسوم مسیری است دارای جاده آسفالت که هر دو طرف آن پوشیده از درختانی با قدمت زیاد است. وقتی از این مسیر عبور می کنید، گویی که درون یک تونل جنگلی قرار دارید و در انتهای این تونل به دریا می رسید. با تحلیلک همراه باشید تا با این جاذبه گردشگری استان گیلان بیشتر آشنا شویم.

جنگل گیسوم گیلان

جنگل گیسوم یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان و از توابع شهرستان تالش است. همانطور که گفته شد، در انتهای این مسیر جنگلی که آسفالت هم شده به دریای خزر می رسیم. این جنگل که حدود ۸۰ هکتار مساحت دارد، با همت و سرمایه گذاری شهرداری تالش ایجاد شد و امروزه به عنوان یکی از قطب های گردشگری آن منطقه به حساب می آید.

جنگل گیسوم

برای سفر به گیسوم تالش چه زمانی مناسب است؟

سفر به گیسوم در هر فصل و زمانی زیبایی خاص خود را دارد، اما اگر می خواهید سرسبزی و پر بودن این درختان را ببینید و حس عبور از تونل جنگلی زیبا به شما دست دهد، پیشنهاد می کنیم که فصل بهار (از اواخر اردیبهشت) و تابستان را برای رفتن به این منطقه انتخاب کنید. البته که سفر در پاییز و زمستان به این منطقه هم زیبایی های خاص خودش را دارد.

جنگل گیسوم

امکانات جنگل و دریای گیسوم تالش

جنگل گیسوم و دریای گیسوم که امروزه مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است، همه نوع امکانات رفاهی از قبیل آلاچیق‌، سوییت، اسب سواری، مکان مجزا برای شنا خانم ها و آقایان، سرویس بهداشتی، پاسگاه پلیس و… را دارد.

جنگل گیسوم
دریای گیسوم

علاوه بر این، در ساحل گیسوم قایق سواری، جت اسکی، موتور سواری، شاتل سواری، پاراگلایدر، پاراسل و… نیز وجود دارد. ساحل گیسوم ترامبولین و پارک بادی کودکان را نیز دارد.

آدرس جنگل گیسوم گیلان

ساحل گیسوم در ۱۸ کیلومتری جاده تالش به انزلی قرار دارد. برای رفتن به این نقطه ابتدا باید به سمت رشت و پس از آن به سمت شهرستان تالش بروید. در قسمت جنوبی گیسوم و در فاصله ۱۴ کیلومتری، شهر رضوان شهر و در شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰ کیلومتر واقع شده است. (فاصله بین تهران تا تالش حدود ۴۰۰ کیلومتر است)

جنگل گیسوم

بیشتر بخوانید:

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x