مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 30 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
باورهای درست

دنیا انعکاس باورهای درست و غلط توست

شما در زندگی با چیزهایی بیشتر روبرو میشوید که بیشتر به آنها می اندیشید. فقر، بیماری، روابط ناموفق با همسر و فرزندان، شکست و بسیاری دیگر از ناخواسته ها تنها در اثر تکرار یک فکر خلق میشوند و این هنر خود شماست که آن فکر یا باور منفی را شناسایی و با فکر مثبت و باورهای درست جایگزین نمایید.

«دنیا انعکاس باورهای درست و غلط توست»

شما در زندگی با چیزهایی بیشتر روبرو می شوید که بیشتر به آنها می اندیشید. فقر، بیماری، روابط ناموفق با همسر و فرزندان، شکست و بسیاری دیگر از ناخواسته ها تنها در اثر تکرار یک فکر خلق می شوند و این هنر خود شماست که آن فکر یا باور منفی را شناسایی و با فکر مثبت و باورهای درست جایگزین نمایید.

دنیا انعکاس باورهای درست و غلط توست

اگر منتظر تغییر شرایط هستید، اگر انتظار رابطه زیباتر، موفقیت های بیشتر، ثروت بیشتر، شغلی عالی و درآمدی مناسب تر را می کشید حاصل نمی شود مگر آنکه “شکل فکرتان” را تغییر دهید و باورهای درست داشته باشید.

اگر هر روز همانگونه فکر می کنید که در گذشته می اندیشیدید هرگز انتظار نتایج متفاوت تری را نداشته باشید. چرا که هر فکر، هر کلمه، هر احساس شما، دارای ارتعاش و فرکانس مخصوص به خود است و هر ارتعاش نتایج همسان با خود را به شما باز می گرداند.

  • ارتعاش ناامیدی = شکست
  • ارتعاش فقر = بدبختی
  • ارتعاش خیانت = دیدن خیانت
  • ارتعاش بیماری = جذب بیماری
  • ارتعاش ترس = استرس

در چه حالت ارتعاشی هستی؟

شک نکن همان را به سوی خود جذب میکنی.

این را مدام با خودت تکرار کن که من با ارتعاشات اکنون و نه گذشته و نه آینده ام زندگی خود را خلق میکنم.

جهان تنها به ارتعاشات اکنون تو پاسخ می دهد، پس هیچ گاه برای شروع تازه دیر نیست.

هیچ زندگی از هم نخواهد پاشید اگر برای تغییر شکل فکرت تلاش کنی، باورهای درست داشته باشی، توکل کنی، به همان خدایی که این جهان بی نظیر را به زیباترین شکل ممکن اداره میکند.

باور کنید همه چیز به شما بستگی دارد، شرایط نمی تواند ذره ای بر زندگی شما تاثیر بگذارد مگر خودتان آنها را به عنوان عوامل تاثیرگذار بپذیرید.

پس برای داشتن یک زندگی بهتر باورهای درست داشته باشید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x