مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 30 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن

دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن

اگر نگاهی به بازار دوربین‌های مداربسته بیندازید، می‌بینید که سهم بزرگی از بازار دنیا را دوربین هایک ویژن در برگرفته است. این اتفاق بی‌ دلیل نیست و دلیلش محصولات خوب و باکیفیت کمپانی هایک ویژن است.

دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن

اگر نگاهی به بازار دوربین‌های مداربسته بیندازید، می‌بینید که سهم بزرگی از بازار دنیا را دوربین هایک ویژن در برگرفته است. این اتفاق بی‌ دلیل نیست و دلیلش محصولات خوب و باکیفیت کمپانی هایک ویژن است. آیا می‌خواهید با دوربین هایک ویژن آشنا شوید؟ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید که قرار است اطلاعات مفیدی درباره دوربین هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم.

دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن
دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن

چرا دوربین مداربسته هایک ویژن بخریم؟

اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید، مسلماً بسیار تحقیق کرده‌اید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. حتماً در تحقیقات خود به دوربین مداربسته هایک ویژن رسیده‌اید. اما هنوز هم تردید دارید که چرا دوربین مداربسته هایک ویژن را بخرید.

در این قسمت به شما می‌گوییم چرا دوربین مداربسته هایک ویژن بهترین انتخاب است.

کمپانی هایک ویژن بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه سیستم‌های نظارت تصویر دارد. امروزه هایک ویژن از پر فروش‌ترین برندها در دنیا به حساب می آید. هایک ویژن یک کمپانی چینی است که از سال ۲۰۰۱ شروع به فعالیت کرده و تا کنون توانسته از پیشگامان در زمینه دوربین مداربسته باشد.

یکی از برتری‌های این برند نسبت به رقبای خود داشتن تیم تحقیق و توسعه قوی است که هر روز به پیشرفت محصولات این برند کمک می‌کند. تقریباً سالانه ۹ درصد از سود کمپانی هایک ویژن به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده می‌شود. همچنین هایک ویژن برای طراحی، ساخت و توسعه دوربین‌های مداربسته باکیفیت و دیگر تجهیزات نظارت تصویر از بروزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند. پس می‌توان به جرات گفت که دوربین مداربسته هایک ویژن بهترین انتخاب است.

همچنین یکی دیگر از پروژه‌های موفق هایک ویژن پروژه شهر امن سنگاپور است که در آن با استفاده از دوربین IP هایک ویژن، سیستم پیشرفته‌ای را برای افزایش امنیت در شهر به وجود آورده‌اند.

انواع محصولات هایک ویژن

همان‌طور که گفتیم هایک ویژن محصولات متنوعی دارد؛ از جمله انواع دوربین‌های مداربسته و دستگاه ضبط تصویر که در این بخش از مقاله به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دوربین تحت شبکه (IP) هایک ویژن

دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات کمپانی هایک ویژن است. در این نوع دوربین انتقال اطلاعات به واسطه پروتکل شبکه انجام می‌شود و نیازی به کابل‌ کشی ندارد.

به عبارتی داده‌های ویدئویی در دوربین رمزگداری می‌شود و پردازش تصاویر به وسیله خود دوربین انجام می‌گیرد‌. دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن به راحتی نصب می‌شوند و تصاویر را به واسطه کابل‌های اترنت منتقل می‌کنند. دیگر احتیاجی به کابل شبکه و کابل برق نیست. با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام از دوربین‌های دام یا بولت هایک ویژن که از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته HD هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن با ارتقای دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های مداربسته HD را روانه بازار کرد‌. این نوع دوربین‌ها به واسطه کابل کواکسیال و فیش bnc نصب می‌شوند. دوربین‌های HD هایک ویژن در مقایسه با دوربین‌های تحت شبکه، قیمتی مناسب‌تر دارند. رزولوشن دوربین‌های اچ‌دی هایک ویژن برابر با  ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل است و کیفیت خوبی دارد. لازم به ذکر است که حجم تصاویر این دوربین زیاد بالا نیست و از این رو نیاز به فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات نیست.

دوربین حرارتی هایک ویژن

نوع دیگری از دوربین‌ مداربسته هایک ویژن، دوربین حرارتی است که برای استفاده در بسیاری از مکان‌ها مثل انبارها، مدارس، ساختمان‌های تجاری و … که احتمال آتش‌سوزی در آنجا زیاد است، بسیار کارآمد است. با کمک این نوع دوربین می‌توانید صدمات حاصل از آتش‌سوزی را کاهش دهید. دوربین‌های حرارتی هایک ویژن به این صورت عمل می‌کنند که به واسطه سنسورهایی که در خود دارند، می‌توانند تغییر دما را شناسایی کنند و در صورتی که از حد مجاز گذر کرد، آلارم را به صدا در می‌آورد تا قبل از اینکه آتش‌سوزی زیاد شود، کاربر مطلع شود‌.

دستگاه dvr هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن یکی از پر فروش‌ترین برندها در زمینه دستگاه‌های ضبط تصویر است. دستگاه دی‌وی‌آر هایک ویژن یکی از محصولات هایک ویژن است که روز به‌ روز تکنولوژی‌های جدید و بروزی به آن‌ها اضافه می‌شود. انواع دستگاه DVR هایک ویژن به صورت ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ کانال در بازار موجود است.

دستگاه dvr هایک ویژن از فرمت‌های فشرده‌سازی H.264 ،H.265 و H.265+ استفاده می‌کند که سبب کاهش پهنای باند و استفاده بهینه از فضای ذخیره‌سازی می‌شود. از این دستگاه معمولاً برای دوربین‌های آنالوگ استفاده می‌شود.

دستگاه NVR هایک ویژن

با گسترش استفاده از دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن، کمپانی هایک ویژن دستگاه‌های NVR را به بازار عرضه کرد. این دستگاه برای ضبط تصاویر دوربین‌های آی‌پی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کیفیت بالای تصاویر ضبط شده، نصب آسان و قیمت مناسب اشاره کرد.

برای داشتن یک سیستم نظارت تصویر خوب و باکیفیت باید متناسب با نیاز خود دوربین مداربسته هایک ویژن را انتخاب کنید و سپس یک دستگاه ضبط تصویر برای دوربین‌های خود تهیه کنید. اگر اطلاعات زیادی از تجهیزات سیستم نظارت تصویر ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از پکیج های دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده کنید، این پکیج‌ها متناسب با نیاز شما برای مکان‌های مختلف طراحی شده‌اند تا دیگر نیاز نباشد تجهیزات را جداگانه خریداری کنید.

حال که با انواع دوربین هایک ویژن آشنا شدید، بهتر است کمی هم با تکنولوژی‌های موجود در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن آشنا شوید.

دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن
دوربین هایک ویژن یک انتخاب مطمئن

تکنولوژی‌های خاص دوربین هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن از تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی در دوربین‌های خود استفاده کرده است که باعث شده از دیگر محصولات متمایز شوند. برخی از این تکنولوژی‌ها به شرح زیر است:

تکنولوژی Colorvu هایک ویژن

دوربین‌هایی که دارای تکنولوژی Color vu هستند، می‌توانند در مکان‌های کم نور و در شب نیز تصاویر را با رزولوشن بالا و رنگی ضبط کنند. نحوه عملکرد این تکنولوژی در دوربین‌های هایک ویژن به این‌گونه است که با کمک سنسورها و لنز خاص خود، نور کمی را از محیط دریافت می‌کنند و تصاویر را در هر زمان رنگی و باکیفیت ثبت می‌کنند.

تکنولوژی استارلایت هایک ویژن

برای بهتر شدن دید دوربین در شب، کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را در دوربین‌های مداربسته قرار داد. دوربین‌هایی که دارای این قابلیت هستند با کمک سنسورهای پیشرفته می‌توانند تصاویر باکیفیتی را در شب ضبط کنند. دوربین استارلایت هایک ویژن، دید در شب رنگی دارد و به خوبی جزئیات را ثبت می‌کند.

تکنولوژی Dark Fighter هایک ویژن

این قابلیت نیز برای بهتر شدن دید در شب توسط کمپانی هایک ویژن، برای دوربین‌های مداربسته ارائه شد. با استفاده از دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی  Darkfighter، در محیط‌هایی که نوری کم دارند؛ تصویری روشن، واضح و رنگی خواهید داشت. این تکنولوژی علاوه بر اینکه تصاویر فوق‌العاده در تاریکی شب ارائه می‌دهد، می‌تواند در طول روز نیز در صورتی که نقطه تاریکی در دید دوربین باشد، تصاویر یک دست را با تنظیم کنتراست در اختیار شما قرار دهد.

تکنولوژی HDTVI هایک ویژن

با کمک این تکنولوژی در بستر آنالوگ تصاویر با کیفیت بالا منتقل می‌شوند. نحوه عملکرد تکنولوژی HDTVI به این صورت است که با تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ و به واسطه کابل کواکسیال اطلاعات را در مسافت طولانی هم با حفظ کیفیت منتقل می‌کند.

همان‌طور که در این مقاله خواندید هایک ویژن یکی از معروف‌ترین و بهترین برندها در حوزه دوربین مداربسته است که در سراسر دنیا محبوبیت دارد. این کمپانی با عرضه انواع محصولات باکیفیت به همه نیازهای بازار پاسخ داده است پس با خیال راحت می‌توانید متناسب با محیطی که دوربین مداربسته را برای آنجا می‌خواهید از محصولات هایک ویژن استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x