مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
راه حل هایی برای از بین بردن رسوب شیرآلات

راه حل هایی برای از بین بردن رسوب شیرآلات

راه حل هایی برای از بین بردن رسوب شیرآلات...یکی از مواردی که اغلب ما در سرویس های بهداشتی و حمام و آشپزخانه با آن روبه رو می شویم رسوب روی شیرآلات است.

از بین بردن رسوب شیرآلات

یکی از مواردی که اغلب ما در سرویس های بهداشتی و حمام و آشپزخانه با آن رو به رو می شویم رسوب روی شیرآلات است.

اگر بعد از استفاده سریع آن ها را خشک نکنیم این رسوبات روی آن ها باقی می مانند. ولی خب مطمئنا همیشه نمی توان بعد از استفاده شیرآلات را خشک کرد.

در این مطلب چند روش ساده برای از بین بردن این رسوبات به شما آموزش می دهیم.

راه حل هایی برای از بین بردن رسوب شیرآلات

 

روش اول

اگر شیرآلات شما بسیار آهک گرفته اند، از اسپری WD40 استفاده کنید. به این صورت که روی شیرآلات خشک اسپری کنید و مدتی اجازه بدهید در آن خیس بخورد و با دستمالی بدون پرز آن را بشویید و خشک کنید.

 

روش دوم

روشی دیگر برای از بین بردن رسوب روی شیرآلات استفاده از اسپری مخصوص برای سطوح استیل است. به این صورت که روی شیرآلات اسپری کنید و سپس آن ها را با اسکاج بشویید و آبکشی کنید و در پایان خشک کنید.

 

روش سوم

تمام آنچه شما نیاز دارید یک لیمو است! سخت است باور کنیم که فقط یک محصول طبیعی می تواند در مقابل رسوبات سنگ آهک بسیار خوب عمل کند، اما واقعاً صادق است! نه تنها در برابر سنگ آهک بهتر از مواد تمیزکننده شناخته شده ضدمقیاس عمل می کند، بلکه بوی بهتری نیز می دهد و ارزان تر است.

نحوه استفاده

در این روش شما تنها به یک عدد لیموترش نیاز دارید. به این صورت که یک لیمو را از وسط برش بزنید و نیمی از لیمو را بردارید و کاملا روی لوله بمالید. اجازه بدهید چند دقیقه روی لوله باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملا بشویید و در پایان با یک پارچه تمیز خشک کنید.

 

نکته

اگر در هر روشی برای از بین بردن رسوب شیرآلات لکه ها روی شیر باقی مانده بود این کار را چندبار تکرار کنید تا کاملا از بین بروند و مانند آینه بدرخشند.

 

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x