مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
زندگی‌تان را در هفت روز تغییر دهید

معرفی کتاب «زندگی‌ تان را در هفت روز تغییر دهید» نوشته پل مک کنا

شما در دست خود کتابی دارید که می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. آیا به نظرتان ادعای عجیب و غریبی می نماید؟ بسیاری از کسانی که من راهنمای آن‌ها بوده‌ام تا به خواسته‌های خود برسند برایشان باورنکردنی بود که چگونه چنین چیزی امکان‌پذیر است و درنهایت شگفت زده شدند.

معرفی کتاب «زندگی‌ تان را در هفت روز تغییر دهید» 

درباره نویسنده

پائول مک کنا (پل مک کنا) طی بیست سال گذشته، به میلیون ها انسان کمک کرده است که با موفقیت وزن خود را کاهش دهند، سیگار را ترک کنند، بتوانند مشکلات بی خوابی را رفع کنند، استرس خود را کنترل کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش بدهند.

وی پرفروش ترین نویسنده غیر داستانی انگلیس است که در ۳ سال ۳ میلیون کتاب فروخته است و برنامه های تلویزیونی و سمینارهای او در ۴۲ کشور در سراسر جهان با حضور صدها میلیون نفر مشاهده و اجرا شده است.

پل در کمک به ستاره های هالیود به عنوان مربی شخصی برای رشد و توسعه شخصی بسیار معروف است. مدال آوران طلای المپیک، ستاره های راک نتیجه کارهای این نویسنده و سخنران هستند.

او با اثبات اینکه تغییرات کوچک در زندگی افراد چگونه می تواند نتایج عظیمی را به همراه داشته باشد، باعث تعجب و حیرت مخاطبان می شود.

 

درباره کتاب

شما در دست خود کتابی دارید که می‌تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد.

آیا به نظرتان ادعای عجیب و غریبی می نماید؟ بسیاری از کسانی که من راهنمای آن‌ها بوده‌ام تا به خواسته‌های خود برسند برایشان باورنکردنی بود که چگونه چنین چیزی امکان‌پذیر است و درنهایت شگفت زده شدند.

اکنون نوبت شماست و مطالب این کتاب را دست‌کم نگیرید.

به شما قول می‌دهم که زندگی شما را متحول خواهد ساخت. موفقیت و خوشبختی چیزی نیست که برای بعضی‌ها اتفاق بیفتد و برای بعضی‌ها اتفاق نیفتد!

به جای آن نتایج قابل‌ پیش‌بینی هستند که با اندیشه و عمل شکل گرفته‌اند، راه‌هایی هستند که در هفت روز آینده آن‌ها را با شما درمیان می‌گذارم.

اگر قرار باشد موفقیت موضوعی مربوط به بخت و اقبال بلند باشد، از خود سوال کنید آیا نمی‌توان شکست را هم به بخت و اقبال استناد کرد؟

آیا به‌راستی می‌توانیم زندگی را در مدت هفت روز متحول کنیم؟

اشخاص شرکت کننده در سمینارهای آموزشی من وقتی می‌بینند که در مدت چند دقیقه فوبیاها (هراس‌های روانی) با سابقه دیرینه را از میان برمی‌داریم و یا باورهای کهنه و در عمق وجود ما شکل گرفته را در مدت چند روز ریشه‌کن می‌کنیم، شگفت‌زده می‌شوند.

اما اغلب اشخاص می‌توانند به زمانی بیندیشند که زندگی‌شان در مدت چند لحظه دگرگون شد.

شاید اطلاعات جدیدی به دست آورده‌اند یا شخص خاصی را ملاقات کردند و بعد به این نتیجه رسیده‌اند که زندگی‌شان هرگز به شرایط گذشته باز نخواهد گشت.

 

برشی از کتاب

تغییراتی که بیش از همه اهمیت دارند، بیش از هر چیز تغییر در ادراک هستند و نه تغییرات در دنیای پیرامون‌مان و ما می‌توانیم ادراک خود را در لحظه‌ای تغییر بدهیم.

در واقع این سخن ارسطو که می‌گوید تغییر فرآیندی طولانی است و در درازمدت تحقق پیدا می‌کند حدود یکصد سال است که مطرح شده است و این زمانی است که تحلیل پیروان مکتب فروید در درمان بیماری‌های روان‌تنی شکل قالب داشته‌است.

نکته مهم این است که تحلیل روانی درباره تغییر دادن مردم نیست، هدف این است که به اشخاص امکان بدهیم که بدانند چرا شرایط به این‌گونه که هست وجود دارد.

گاه حتی یک تغییر کوچک می‌تواند تفاوت عظیمی ایجاد کند، برای مثال تصور کنید که شما و شخص دیگری در دو جاده مستقیم رانندگی می‌کنید. جاده‌ای که به مسیری واقع در بی‌نهایت دور منتهی می شود. حالا تصور کنید که یکی از این دو جاده به میزان مختصری از دیگری فاصله می‌گیرد. در شروع ممکن است این تفاوت قابل‌ توجه نباشد اما به‌ مرور این فاصله اندک وسیع می‌شود و شما را به مقصدی کاملاً متفاوت از مقصدی دیگر می‌رساند.

تکنیک‌های ارائه‌شده در کتاب «زندگی‌تان را در هفت روز تغییر دهید» جسم و ذهن شما را در موقعیت جدیدی قرار می‌دهد.

هر روز تغییر کوچکی می کنید! این تغییرات ممکن است در نگاه نخست بسیار جزئی و نامحسوس باشد اما وقتی به حرکت خود ادامه می‌دهند متوجه می‌شوید که چه راه طولانی را طی کرده‌اید و چقدر تغییر کرده اید.

اگر مدت هفت روز کاری را به‌طور مستمر انجام دهید شما را تغییر خواهد داد. آنچه این روش را متفاوت از روش‌های دیگر می‌کند این است که بسیاری از شیوه‌های پیشنهاد شده در کتاب تا مدت‌ها بعد از آن که استفاده از آن‌ها را کنار بگذارید به شما کمک می‌کند.

در هفت روز آینده اقداماتی که انجام می‌دهید تغییری در زندگی شما به وجود می‌آورد که این به سهم خود روی بسیاری از جنبه‌های زندگی شما تاثیر می‌گذارد و این تغییرات هم جنبه‌های دیگری از زندگی شما را تغییر می‌دهد.

درست همان طور که یک تانکر حمل سوخت در شروع حرکت آرام است ولی وقتی در شرایط سرعت خود قرار گرفت نمی‌توان به‌راحتی آن را متوقف ساخت.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x