مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
طبق علایق خود هدف انتخاب کنید

طبق علایق خود هدف انتخاب کنید گام هشتم در هدف گذاری

  یکی از نکات مهم در هدف گذاری این است که طبق علایق خود هدف انتخاب کنید. شما به دنیا نیامده‌ اید تا به‌ جای کسی دیگر زندگی کنید، پس باید هدفی داشته باشید که با توجه به علایق و خواست خود انتخاب کرده‌اید. دقت کنید اگر به خواست دیگری هدفی را دنبال کنید زمانی که به این هدف برسید متوجه خواهید شد فقط عمر خود را هدر داده‌اید.

«طبق علایق خود هدف انتخاب کنید گام هشتم در هدف گذاری»

هدف گذاری یکی از مهم ترین مبانی موفقیت است.

همه ما خواسته ها و آرزوهایی داریم و با تمام وجود می خواهیم به آنها دست یابیم اما باید بدانیم داشتن یک آرزو و رویا به تنهایی نمی تواند تضمینی برای تحقق آن رویا باشد و می توان گفت اگر هدف گذاری و برنامه مناسبی نداشته باشیم، نمی توانیم به موفقیت در زندگی دست یابیم.

البته قبل از هرچیزی با تکنیک های هدف گذاری آشنا شویم تا بتوانبم اهداف خود در زندگی را مشخص کنیم و گام به گام برای دستیابی به آن ها حرکت کنیم.

در ادامه ۱۲ تکنیک هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت را به تفصیل برای شما شرح خواهیم داد تا با دانستن آن ها به سمت موفقیت قدم بردارید.

با ما باشید؛ طبق علایق خود هدف انتخاب کنید گام هشتم در هدف گذاری

طبق علایق خود هدف انتخاب کنید

طبق علایق خود هدف انتخاب کنید گام هشتم در هدف گذاری

یکی از نکات مهم در هدف گذاری این است که طبق علایق خود هدف انتخاب کنید.

مطمئناً خیلی از ما با در نظر گرفتن علایق پدر و مادرمان در حال زندگی هستیم و هدفی را که آن‌ها انتخاب کرده‌ اند دنبال می‌ کنیم.

البته این مسئله تنها معطوف به پدر و مادر نمی‌شود و خیلی افراد دیگر مانند همسر یا دوست هم می‌توانند در تعیین این اهداف تأثیرگذار باشند. حال سؤال اصلی این است که پس علایق خودمان چه می‌ شود؟

توجه داشته باشید شما به دنیا نیامده‌ اید تا به‌ جای کسی دیگر مانند پدر و مادرتان زندگی کنید، پس باید هدفی داشته باشید که با توجه به علایق و خواست خود انتخاب کرده‌اید. دقت کنید اگر به خواست دیگری هدفی را دنبال کنید زمانی که به این هدف برسید متوجه خواهید شد فقط عمر خود را هدر داده‌اید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x