مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

عکس بهترین موتورهای جهان

در این مطلب میخواهیم گلچینی از عکس بهترین موتورهای جهان را ببینیم. این موتورسیکلت‌ها شامل انواع مختلف خیابانی و سوپربایک‌های مخصوص پیست هستند. با ما همراه باشید...

عکس بهترین موتور

در این مطلب میخواهیم گلچینی از عکس بهترین موتورهای جهان را ببینیم. این موتورسیکلت‌ها شامل انواع مختلف خیابانی و سوپربایک‌های مخصوص پیست هستند. با ما همراه باشید…

عکس بهترین موتور از کمپانی آپریلیا RS 660، پیشرانه این موتورسیکلت حجمی معادل ۶۶۰ سی‌سی داشته و قادر است ۱۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

عکس بهترین موتور

عکس بهترین موتور از کمپانی بیموتا تسی H2، قدرت تولیدی آن چیزی در حدود ۳۰۰ اسب بخار است.

عکس بهترین موتور

عکس بهترین موتورهای جهان

عکس بهترین موتور از کمپانی دوکاتی پانیگال V2، پیشرانه این نسخه کوچک شده از دوکاتی V4 حجمی معادل ۹۵۵ سی‌سی داشته و قادر است قدرتی معادل ۱۵۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۰۵ نیوتون‌متر را تولید کند.

عکس بهترین موتور

عکس بهترین موتور از کمپانی دوکاتی Streetfighter V4، با تکیه بر پیشرانه ۱.۱ لیتری خود که قادر بع تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۹ نیوتون‌متر گشتاور است، می‌تواتد به شتاب بسیار بالایی دست پیدا کند.

عکس بهترین موتور

عکس بهترین موتور از کمپانی کاوازاکی Z H2، پیشرانه سوپرشارژ این موتورسیکلت ۱ لیتری ۴ سیلندر خطی بوده و قادر است ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند.

عکس بهترین موتور

عکس بهترین موتورهای جهان

عکس بهترین موتور از کمپانی هوندا CBR1000RR-R Fireblade، پیشرانه ۱ لیتری ۴ سیلندر خطی که توانایی تولید ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتون‌متر گشتاور را دارد، مجهز شده است.

a32

عکس بهترین موتور از کمپانی کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX، این مدل علاوه بر فیس‌لیفت با کاهش وزن مواجه شده و اکنون وزنی معادل ۲۳۳ کیلوگرم دارد.

a33

عکس بهترین موتور از کمپانی MV Agusta Superveloce Ottocento، این موتورسیکلت ۱۷۳ کیلوگرمی یک پیشرانه با حجمی برابر با ۷۹۸ سی‌سی دارد. این پیشرانه قادر است حداکثر توان ۱۴۸ اسب بخاری و حداکثر گشتاور ۹۸ نیوتون‌متری را تولید کند.

a34

عکس بهترین موتور از کمپانی تریموف Street Triple 765 RS، پیشرانه این موتورسیکلت ۱۶۶ کیلوگرمی ۷۶۵ سی‌سی حجم داشته و توان تولید حداکثر ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۷۹ نیوتون‌متر گشتاور را دارد.

بهترین موتورهای جهان

بهترین عکس موتور از کمپانی  تریموف Thruxton RS، این موتورسیکلت ۱۹۹ کیلوگرمی در دسته کافه ریسرها قرار گرفته و پیشرانه ۱.۲ لیتری آن نیز قادر است ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۷ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

a36

امیدواریم از این مطلب که به بهترین موتورهای جهان اختصاص داشت، لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید: عکاسی خیابانی چیست؟ درباره آن بیشتر بدانیم

 

مجله اینترنتی تحلیلک