مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 30 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
لامبورگینی اوانتادور اس وی با رینگ رترو هیر

لامبورگینی اوانتادور اس وی با کفش‌های رترو هیر

در این مقاله به توصیف یک تغییر کوچک در تیونینگ لابورگینی آوانتادور پرداخته شده است.

درباره لامبورگینی اوانتادور اس وی

این گاو خشمگین این بار رینگ‌های یکپارچه رِترو هیر پا به میدان گذاشته است. لامبورگینی اوانتادور خود یک موزه سیار است و همواره در هر زمان و هر مکان چشم‌هایی را برای خیره شدن در رزرو دارد. لامبورگینی آونتادور یک ستاره اینستاگرام است، فرزندی برای ثروتمندان و افراد مشهور است و صادقانه بگویم هنوز هم جزو بهترین اتومبیل‌های جاده است، حتی با نزدیک شدن به پایان تولید خود. کیفیت­ این خودرو در مدل‌های اسپرت اس وی و اس وی جی حتی بیش‌ از پیش جلوه گری می‌کند. تنها چیزی که باعث جذابیت بیشتر آونتادور می‌شود مجموعه مناسب چرخ ها است. در این ماشین گزینه‌های بسیاری وجود دارد، سری جدید مجموعه رینگ‌های هیر از رترو وظیفه خلق این شاهکار را به عهده دارد.

لامبورگینی آوانتادور با رینگ رترو هیر
لامبورگینی اوانتادور با رینگ رترو هیر

 

این هفته هیر رینگ‌های جدیدی را به نمایش گذاشته است که در هفته‌های آینده در دسترس مصرف‌کنندگان خواهد بود. این شرکت حتی تا آنجا پیش رفته است که برخی از این گزینه‌ها را برای جدیدترین پورشه ۹۱۱ GT3 آماده ارائه نموده است. البته انتظار می‌رود فروش خوبی داشته باشد.

 

رینگ های لامبورگینی اوانتادور

اف  آر ام ۹۳۵ مجموعه‌ای از سری چرخه‌ای جدید هیر است. این مجموعه خاص دارای یک قطعه بزرگ دیسک مانند با ۲۰ پره کوچک‌تر در اطراف آن است که در یک پوشش فلزی و تیره به پایان نمایان شده‌اند. شاید پیش‌تر این مدل رینگ را در مرسدس می باخ ۶۲ یا ۵۷ دیده باشید و یا حتی شبیه به‌ ظاهر چرخ های مونوبلاک قدیمی مرسدس. اما این مجموعه یکپارچه به‌ خوبی برای لامبورگینی اوانتادور مناسب است. شاید می‌توان این‌گونه آن را تصویر نمود و گفت یک دونده با گرم‌کن و کفش رسمی ۱۶ تکه، البته تصور خیلی سختی است. شاید از عجیب ترین تصورات حال حاضر باشد، ولی با این‌حال این ترکیب به‌ شدت قابل‌ قبول است.

رینگ رترو هیر چرخ های عقب
رینگ رترو هیر چرخ های عقب
نمای رینگ های ریترو هیر دیسکی 20 پره
نمای رینگ های ریترو هیر دیسکی ۲۰ پره

مثل همیشه لامبورگینی آونتادور اس وی دارای یک موتور ۶.۵ لیتری دوازده سیلندر وی شکل است. البته این موتور با توجه به موهبت مهندسان لامبورگینی انرژی جنبشی بیشتری نسبت به آونتادور سنتی تولید می­ کند. میزان قدرت خروجی این موتور ۷۴۰ اسب بخار (۵۵۲ کیلووات) است. این در حالی است که نسخه پایه اوانتادور با قدرت ۶۹۰ اسب بخار (۵۱۵ کیلووات) عرضه می‌شود. به لطف وجود فیبر کربن بیشتر در بدنه، ۱۱۰ پوند (۵۰ کیلوگرم) از نوع کوپه استاندارد سبک‌تر شده است. متأسفانه تولید لامبورگینی اوانتادور اس وی جدید در ژوئیه سال ۲۰۱۷ به پایان رسید است. تنها اوانتادوری که با عملکرد بالاتر تولید می‌شود و هنوز در فهرست فروش وجود دارد، نمونه اس وی جی است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک