مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 20 شهریور / 1403
Search
Close this search box.
لمینت‌های زیبایی سریتا

لمینت‌های زیبایی سریتا: لبخندی جذاب‌تر از همیشه

دریافت لمینت لزوما چنین نتیجه نهایی فوق العاده‌ای را تضمین نمی‌کند. اهمیت بسیاری دارد که لمینت دندان شما توسط متخصصان لمینت و در یک کلینیک مجهز و معتبر انجام شود. کلینیک دندانپزشکی سریتا، مطمئن‌ترین گزینه برای اصلاح لبخند شماست. با لمینت‌های زیبایی سریتا می‌توانید لبخندی جذاب‌تر از همیشه داشته باشید.

لبخندهای بی نقص و درخشانی که در عکس‌های مجلات و آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، فوق العاده جذاب هستند. سایز، فرم، رنگ و تناسب لبخند چنین عکس‌هایی آنقدر ایده آل است که کمتر کسی به طبیعی بودن آنها شک می‌کند. اما اگر به شما بگوییم که درصد بسیار بالایی از آنها با کمک لمینت دندان تا این اندازه بی عیب و نقص شده‌اند، چطور؟ بله. لمینت دندان می‌تواند همان ترفند ساده‌ای باشد که تا چند سال قبل، چیزی شبیه یک راز بود. اما دریافت لمینت لزوما چنین نتیجه نهایی فوق العاده‌ای را تضمین نمی‌کند. اهمیت بسیاری دارد که لمینت دندان شما توسط متخصصان لمینت و در یک کلینیک مجهز و معتبر انجام شود. کلینیک دندانپزشکی سریتا، مطمئن‌ترین گزینه برای اصلاح لبخند شماست. با لمینت‌های زیبایی سریتا می‌توانید لبخندی جذاب‌تر از همیشه داشته باشید.

لمینت دندان چیست و چه مزایایی دارد؟

لمینت‌ها پوسته‌های بسیار نازکی هستند که برای پوشاندن سطح جلوی دندان‌ها طراحی شده‌اند و برای بهبود ظاهر لبخند به کار می‌روند. لمینت‌ها از مواد با کیفیت سرامیکی (پرسلن) و به ‌صورت سفارشی ساخته می‌شوند تا متناسب با شکل و رنگ منحصر به فرد دندان‌های فرد باشند. این سفارشی‌ سازی تضمین می‌کند که لمینت‌ها به‌ طور یکپارچه با دندان‌های طبیعی ترکیب می‌شوند و نتیجه‌ای هماهنگ و کاملا رضایت بخش ارائه می‌دهند. لمینت‌ها اغلب برای رفع عیوب مختلف دندانی از جمله تغییر رنگ، لب پرشدگی، ترک خوردگی و نامرتبی‌ جزئی دندان‌ها به کار می‌روند. لمینت‌های دندان ماندگاری بالایی دارند و به علت نیاز به تراش دندان قبل از نصب لمینت، یک روش برگشت ناپذیر محسوب می‌شوند.

اهمیت انتخاب کلینیک مناسب برای لمینت دندان

لمینت‌های زیبایی سریتا
Porcelain Veneers

همانطور که گفتیم، لمینت دندان یک روش ایده آل و کم تهاجمی برای اصلاح ظاهر لبخند شماست. اما برای دستیابی به نتایج مطلوب لازم است پروسه دریافت لمینت توسط متخصصان دندانپزشکی با تجربه و کاملا آموزش دیده انجام شود. عدم رعایت استانداردهای لازم در هر یک از مراحل کار (از قالبگیری و طراحی لمینت گرفته تا ساخت لمینت در لابراتوار و همچنین نصب آن) باعث می‌شود که نتیجه نهایی چندان طبیعی و هماهنگ با سایر دندان‌ها به نظر نرسد و کیفیت و ماندگاری قابل قبولی نداشته باشد. علاوه بر این متریال و برندهای مورد استفاده توسط دندانپزشک نیز بر لبخند نهایی شما و میزان دوام لمینت تأثیر قابل توجهی می‌گذارد. کلینیک‌های معتبر و با سابقه معمولا از بهترین برندهای روز دنیا و متریال اورجینال برای ساخت لمینت استفاده می‌کنند.

چرا لمینت‌های زیبایی سریتا؟

کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی سریتا خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که لمینت دندان جزء پرطرفدارترین آنهاست. اما چرا لمینت‌های زیبایی سریتا تا این اندازه محبوب هستند؟

کلینیک دندانپزشکی سریتا در سال ۱۳۹۵ با هدف افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات دندانپزشکی، کسب رضایت بالای مشتریان و همچنین ارائه خدمات با هزینه مناسب و مقرون بصرفه تأسیس شده است. تیم دندانپزشکی کلینیک سریتا شامل متخصصان دندانپزشکی با تجربه‌ای است که از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی فارغ التحصیل شده‌اند. هر یک از مراحل کار در کلینیک سریتا توسط متخصص همان بخش انجام خواهد شد. این مسئله باعث می‌شود که کیفیت خدمات به حداکثر و ریسک اشتباه تقریبا به صفر برسد.

کلینیک سریتا علاوه بر تیم دندانپزشکی قوی و آموزش دیده به بهترین تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته دندانپزشکی نیز مجهز است. لابراتوار تخصصی برای طراحی و ساخت لمینت و امکانات تصویربرداری دقیق باعث سرعت بخشیدن به پروسه دریافت لمینت خواهد شد.

علاوه بر این، کلینیک سریتا از متریال اورجینال و بهترین برندهای لمینت بهره می‌برد. استفاده از مواد با کیفیت و برندهای شناخته شده لمینت باعث افزایش دوام و ماندگاری لمینت دندان می‌شود. همچنین تنوع بالای برندهای لمینت در سریتا به مراجعین امکان می‌دهد که با توجه به اولویت‌ها و سطح بودجه خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. علاوه بر این، امکان پرداخت هزینه لمینت به صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن نیز برای بیماران سریتا فراهم شده است.

مزایای لمینت دندان در کلینیک سریتا

با دریافت خدمات لمینت در کلینیک سریتا از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • چکاپ‌های دوره‌ای رایگان پس از اتمام کار لمینت
  • شرایط پرداخت اقساطی و بدون نیاز به ضامن
  • ارائه گارانتی برای خدمات
  • ماندگاری و دوام بالای لمینت
  • استفاده از بهترین متریال و برندهای روز دنیا
  • ظاهر فوق العاده طبیعی و هماهنگ با سایر دندان‌های بیمار
  • طراحی و ساخت دیجیتال در لابراتوار اختصاصی
  • تحویل سریع‌تر به دلیل وجود لابراتوار اختصاصی
  • حداقل میزان تراش و حفظ ساختار دندان تا حد امکان
  • روش کم تهاجمی و کاملا بدون درد
  • امکان ویزیت مجازی

برای مشاهده نمونه کارهای لمینت سریتا می‌توانید به سایت کلینیک سریتا مراجعه کنید.

آدرس و راه‌های ارتباطی با کلینیک سریتا

کلینیک دندانپزشکی سریتا در تهران، پاسداران، خیابان رفیق دوست، پلاک ۴۲، ساختمان سریتا واقع شده است و شنبه تا پنج شنبه (از ساعت ۹ صبح تا ۱۸) آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می‌باشد.

  • شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸
  • شماره واتساپ: ۹۸۹۱۰۹۱۰۴۴۵۷

چند قدم کوچک تا لبخندی جذاب‌تر

شما فقط چند قدم کوچک تا دستیابی به لبخندی بی نقص و جذاب فاصله دارید. با تیم دندانپزشکی متبحر و باتجربه، محیط کاملا بهداشتی و آرام، تجهیزات پیشرفته و متریال باکیفیت و برندهای اورجینال به همراه شرایط پرداخت اقساطی و ارائه گارانتی معتبر توسط سریتا دیگر بهانه‌ای برای عقب انداختن لمینت دندان خود نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره تلفنی کافی است با مراجعه به سایت سریتا شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان سریتا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین می‌توانید با پر کردن فرم ویزیت آنلاین از مشاوره آنلاین و رایگان این کلینیک بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x