مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند!

مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند!

تصور کنید که نه یک نوزاد بلکه همزمان ۱۱ نوزاد داشته باشید که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. این زندگی کریستینا اوزتورک، زن ۲۳ ساله روس است.

تصور کنید که نه یک نوزاد بلکه همزمان ۱۱ نوزاد داشته باشید که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. این زندگی کریستینا اوزتورک، زن ۲۳ ساله روس است. او عاشق بچه است و می خواهد خانواده خود را از این هم بزرگ تر کند.

مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند!

مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند

کریستینا وقتی ۱۷ سال داشت صاحب اولین فرزند خود، ویکتوریا شد. او در آن زمان یک مادر مجرد بود اما زندگی اش زمانی دگرگون شد که در یک سفر با همسر حالای خود آشنا شد. به گقته کریستینا، همسرش در همان نگاه اول به او دل باخت و از او خواست با هم ازدواج کنند و صاحب فرزندان زیادی شوند.

مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند!

مادر ۲۳ ساله با ۱۱ فرزند!

کریستینا اوزتورک و ۱۱ فرزند

بیشتر فرزندان کریستینا همزمان به دنیا آمده اند و همسن هستند! این امر به شکل طبیعی ممکن نیست، بنابراین کریستینا و همسرش برای آنکه بتوانند یکباره صاحب فرزندان زیادی شوند به سراغ استفاده از رحم اجاره ای رفتند تا به سرعت صاحب خانواده بزرگی شوند.

درست است که کریستینا همه فرزندانش را خودش به دنیا نیاورده، اما کماکان مادر بیولوژیکی آن ها محسوب می شود. این زوج دلشان می خواهد بچه های بیشتری داشته باشند اما هنوز در مورد تعداد دقیق آن تصمیم نگرفته اند.

4 7a3b7b506d92e60e0f2a6ddb8c

همسر کریستینا که یک میلیونر ۵۶ ساله است، یک پدر تمام عیار است که اجازه نمی دهد خانواده اش هیچ کم و کسری داشته باشد. برای آنکه کریستینا بتواند به بهترین شکل از بچه ها مراقبت کند، او و همسرش چند پرستار بچه و دستیار استخدام کرده اند.

5 9f34b7586a96bcde6a8f4e7f06

 

کریستینا می گوید او و همسرش مسئولیت ها را میان خودشان تقسیم کرده اند. همسر کریستینا به شغلش می رسد و کریستینا از بچه ها مراقبت می کند. آن ها به طور مرتب با بچه ها به پیاده روی می روند، بازی های رومیزی می کنند و فیلم تماشا می کنند. در تعطیلات آخر هفته اعضای خانواده باهم وقت می گذرانند و هر روزی از هفته که باشد غذا را حتماً در کنار هم می خورند.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x