مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
 مگان جدید در راه است / انقلاب دیجیتال در رنو 2021

 مگان جدید در راه است / انقلاب دیجیتال در رنو ۲۰۲۱

اخیرا رنو تصاویری از مگان جدید منتشر کرده است. این مدل جدید مگان که انقلاب دیجیتال رنو است تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.در مدل جدید مگان، داشبورد دیجیتالی بصورت حرف L لاتین طراحی شده است.

 مگان جدید در راه است / انقلاب دیجیتال در رنو ۲۰۲۱

(مدل جدید مگان ۲۰۲۱)

اخیرا رنو تصاویری از مگان جدید منتشر کرده است. این مدل جدید که انقلاب دیجیتال رنو است تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

در مدل جدید مگان، داشبورد دیجیتالی به صورت حرف L لاتین طراحی شده است. این مدل جدید مگان با الهام از کانسپتی طراحی شده که در سال گذشته نمایش داده شده بود. مدیر طراحی رنو – ژیل ویدال – در یک برنامه اینترنتی بیان داشته است که با ورود مگان جدید به بازار یک تغییر اساسی در طراحی داخلی محصولات رنو شاهد خواهیم بود.

داشبورد مگان جدید

مدل نهایی مگان جدید شبیه کانسپت آن است

کانسپتی که رنو در سال گذشته از مگان جدید به نمایش گذاشت تا ۹۵ درصد شبیه مدل نهایی آن است.

رقیب مدل جدید مگان در بازار، ماشین‌های الکتریکی فولکس واگن، هیوندای و پژو سیتروئن هستند. موتور مگان جدید توان ۲۱۷ اسب بخاری دارد و پرقدرت‌ترین مدل آن می‌تواند با هر بار شارژ تا ۴۵۰ کیلومتر حرکت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین خودرو سال اروپا در ۲۰۲۱ معرفی شد

 مگان جدید در راه است

بلتفرم مدل جدید مگان بر روی ۲۴ مدل اجرا می‌شود

برای ساخت داشبورد مگان جدید، رنو با شرکت گوگل همکاری می‌کند. پلتفرم این اتومبیل با همکاری شرکت نیسان ساخته شده است. در ۵ سال آینده قرار است ۲۴ مدل مختلف بر روی این پلتفرم جدید رنو تولید شود. تاکنون نیسان با این پلتفرم یک شاسی‌ بلند را به بازار ارائه کرده است. قرار است میتسوبیشی هم از این پلتفرم در ساخت ماشین‌های الکتریکی خود استفاده کند.

داشبورد مگان جدید

امیدواریم از مطالعه این مطلب که به معرفی اجمالی مگان جدید پرداخته بود لذت کافی برده باشید. خوشحال می‌شویم با ارسال نظراتتان ما را در بهبود این سری از مقالات یاری رسانید.

منبع: بی بی سی

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x