مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

مراحل قانون جذب

قانون جذب 3 مرحله دارد که برای درک بهتر آن نیاز است با این مراحل آشنایی داشته باشیم. در مرحله اول نیاز است که به شکل درستی درخواست خود را به جهان هستی بفرستیم در مرحله دوم که بر عهده ما نیست جهان هستی نسبت به درخواست ما پاسخ می دهد و نیاز است که نسبت به آن باور و ایمان قلبی داشته باشیم. و در مرحله آخر که مرحله دریاف است باید آمادگی کامل در هر زمینه ای داشته باشیم تا بتوانیم آنچه را که خواسته بودیم را دریافت کنیم.

«مراحل قانون جذب»

قانون جذب یکی از مهم ترین قوانین طبیعت است که از گذشته و تا به امروز وجود داشته است.

قانون جذب به زبان ساده می گوید؛ به هر چیزی که فکر کنید به طرف شما جذب خواهد شد. در واقع شما آن چیزی را دریافت می کنید و آن چیزی خواهید شد که بیشتر اوقات به آن فکر می کنید، حتی اگر آن فکر منفی باشد. این قانون پیچیده مراحلی دارد که برای درک بهتر آن لازم است با آن ها آشنایی داشته باشیم.

کسانی که مراحل قانون جذب را بشناسد می توانند بسیار سریع‌ تر از دیگران رشد کنند و به خواسته و اهداف خود برسند.

با ما باشید؛ مراحل قانون جذب

مراحل قانون جذب
مراحل قانون جذب

مراحل قانون جذب

قانون جذب اجازه وجود موقعیت های بی شمار، نعمت های بی نهایت و شادی بی اندازه را به انسان می دهد.

این قانون هیچ گونه مانع و دشواری را درک نمی کند و هرآنچه که در مدار این قانون قرار بگیرد را جذب کرده و به هر شکل ممکن زندگی شما را تغییر می دهد.

برای درک بهتر قانون جذب و این که چگونه می توان در زندگی خود از این قانون استفاده کرد، ابتدا بایستی قانون جذب را به طور کامل شناخته و مراحل انجام آن را به خوبی فرا بگیرید.

مراحل قانون جذب

مرحله اول در قانون جذب / درخواست

این بخش یعنی درخواست کردن در بیشتر مواقع به صورت خودکار انجام می شود. به این معنا که همه انسان ها در برخورد با مسائل زندگی درخواست هایی را برای جهان هستی ارسال می کنند.

اما موضوع مهمی که در این رابطه وجود دارد نوع درخواست کردن است. این که چطور خواسته های خود را بیان می کنید تاثیر بسیار زیادی بر فرکانس شما دارد.

اکثر مردم جامعه با برخورد به تضادهای زندگی درخواست هایی را برای جهان هستی می فرستند. مانند درخواست خانه، ماشین، کسب و کار، درآمد خوب، عشق و…..

باید بدانید درخواست هایی که ارسال می شوند دارای فرکانس یا ارتعاشاتی هستند که بر اساس این فرکانس ها و همسویی آنها با خواسته های شما درخواست هایتان به شما داده می شود، یا روز به روز از آن خواسته دورتر می شوید.

مراحل قانون جذب

مرحله دوم در قانون جذب / پاسخ

این بخش یکی از ساده ترین مراحل قانون جذب است چرا که این بخش ‌بر عهده جهان است و شما نیاز نیست کاری انجام دهید. جهان هستی کاملا طبق ارتعاش شما به تمامی درخواست های شما پاسخ مثبت می دهد.

مطمئن باشید که به تمام خواسته‌ های شما بدون هیچ محدودیتی پاسخ مثبت داده می‌شود، همانطور که خداوند خودش در قرآن گفته است که اجابت می‌کنم درخواست کسانی که درخواست می‌ کنند.

اگر شما ثروت را بخواهید و دارای ارتعاش ثروت باشید، طبق قانون ارتعاش و باوری که دارید آن ثروت را دریافت می کنید.

البته باید دقت کرد که موضوع ارتعاش و فرکانس در این قانون جذب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ممکن است در بعضی مواقع شما یک درخواستی دارید ولی فرکانسی که دارید بر روی نبود آن خواسته متمرکز است، پس جواب جهان و کائنات مطابق میل شما پیش نخواهد رفت.

مراحل قانون جذب

مرحله سوم در قانون جذب / دریافت

مهمترین مرحله در بین مراحل قانون جذب؛ مرحله دریافت است.

بعد از اینکه خواسته خود را شناسایی و آن را درخواست کردید و باور کردید که جهان هستی پاسخش همیشه مثبت است، حالا وظیفه شما است که درخواست خودتان را دریافت کنید.

خیلی از افراد در این بخش دچار اشکال هستند، چرا که زمانی که شما آماده دریافت خواسته خود نباشید هیچ‌ گاه به آن نمی‌ رسید. هرچقدر که خواسته‌ شما بزرگ باشد اما از درون تردید داشته باشید یعنی هنوز شما آماده دریافت نشده‌ اید و خواسته‌ شما به شما نمی‌ رسد.

از طرف دیگر در اغلب موارد فرکانس ارسالی برای یک خواسته بر روی نبود آن خواسته است، به همین دلیل پاسخ دریافتی هم پاسخی که ما می خواهیم نیست.

بهترین قطب نما برای اینکه متوجه شوید که آیا فرکانس های خوبی ارسال می کنید احساسات و باورهای شما هستند.

باورها و احساسات به وسیله ورودی های ذهن و گفتگوهای ذهنی شکل می گیرند و در صورتی که بتوانید باورها و احساسات خود را اصلاح کنید به طرز عجیبی برای رسیدن به خواسته های خود موفق خواهید شد.

در صورتی که باورهای درستی داشته باشید به صورت اتوماتیک احساس شما خوب خواهد بود و اگر بتوانید باورهای خود را در جهت رسیدن به خواسته ها درست کنید به شکل عجیبی می توانید به زندگی خود تسلط داشته باشید و به هرچیزی که میخواهید برسید.

پس نیاز است که تمام تردیدها و نگرانی‌ های درونی خود را از بین ببرید، آن زمان است که با سرعت زیاد به خواسته‌ های خود نزدیک می‌شوید و درنهایت به آن ها می رسید.

 

امیدواریم مطلب مراحل قانون جذب برای شما مفید بوده باشد.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x