مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی انیمیشن زوتوپیا - Zootopia

معرفی انیمیشن زوتوپیا (Zootopia)

داستان انیمیشن در شهری به‌نام زوتوپیا اتفاق می‌افتد. جایی که تمام امور و کارها را حیوانات انجام می‌دهند. خرگوشی به‌نام جودی قصد دارد وارد نیروی پلیس شود و این کار تقریبا امری نشدنی و سخت است.

معرفی انیمیشن زوتوپیا (Zootopia)

نمرات

IMDb: 8

Rotten Tomatoes: %98

Metacritic: %78

 

عوامل

کارگردان:  Byron Howard, Rich Moore

صداپیشه گان: Ginnifer Goodwin, Jason Bateman, Idris Elba, Shakira

 

درباره انیمیشن

یکی دیگر از برترین انیمیشن های تاریخ، انیمیشن محبوب و جذاب زوتوپیا است. این عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۶ از دیدگاه IMDB بود و معیارهای زیادی برای اثبات تماشایی بودن آن وجود دارد.

داستان انیمیشن در شهری به‌نام زوتوپیا اتفاق می‌افتد. جایی که تمام امور و کارها را حیوانات انجام می‌دهند. خرگوشی به‌ نام جودی قصد دارد وارد نیروی پلیس شود و این کار تقریبا امری نشدنی و سخت است. چرا که اکثر مردم معتقدند که جودی به‌خاطر جثه‌ی ضعیفش نمی‌تواند از پس متهمان بر بیاید. به‌ هرحال جودی پس از گذراندن دوره تحصیلی موفق می‌شود به‌ نیروی پلیس ملحق شود. اما در اداره‌ی پلیس هیچ کس جودی را جدی نمی‌گیرد و دائما کارهای پیش پا افتاده را به او محول می‌کنند.

کمی بعد جودی روباهی کلاهبردار (نیک) را پیدا می‌کند و کم کم وارد داستانی مهیج می‌شوند. جودی و نیک با همکاری یکدیگر موفق می‌شوند یکی از مرموزترین پرونده‌های زوتوپیا را حل کنند و یکی از بزرگترین افراد شهر را رسوا کنند.

جوایز انیمیشن

زوتوپیا درسال ۲۰۱۶ توانست عنوان «چهارمین فیلم پرفروش سال» را کسب کند و علاوه براین، زوتوپیا یک جایزه اُسکار و یک جایزه گلدن گلوب کسب کرد که موفقیت این فیلم را تأیید می‌کند.

تصاویر و تریلر انیمیشن زوتوپیا (Zootopia)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب زوتوپیا (Zootopia) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x