مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۴

معرفی برندگان تمشک طلایی ۲۰۲۴

با معرفی برندگان جوایز رَزی، مگان فاکس و سیلوستر استالونه عنوان بدترین بازیگران زن و مرد را دریافت کردند.

جوایز رزی یا تمشک طلایی برای معرفی بدترین‌های سینمایی سال، برندگان ۲۰۲۴ خود را معرفی کرد.

چهل و چهارمین دوره جوایز سالانه تمشک طلایی بر فیلم‌های کمتر دیده‌شده سال تمرکز دارد و به سراغ فیلم‌هایی مانند چهارمین فیلم «بی‌مصرف‌ها» و «وینی پو: خون و عسل» که اقتباس ترسناکی از داستان‌های وینی پوی کودکان است، می‌رود.

امسال «خون و عسل» عملاً جوایز رزی را درو کرد و برنده بدترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه (ریس فریک-واترفیلد)، زوج بازیگر فیلم (پو و پیگلت) و بازسازی یا دنباله شد. سیلوستر استالونه و مگان فاکس برای فیلم «بی‌مصرف‌های ۴» برنده جوایز بدترین بازیگر نقش مکمل شدند و فاکس برای «جانی و کلاید» جایزه بدترین بازیگر نقش اول زن را هم به خانه برد. جان وویت برای فیلم «رحمت» برنده بدترین بازیگر مرد شد.

تمشک طلایی، همچنین به فرن درشر رییس انجمن بازیگران جایزه ناجی را اهدا کرد و او را برای هدایت درخشان انجمن بازیگران از طریق اعتصاب طولانی ۲۰۲۳ با یک نتیجه موفقیت آمیز، شایسته این جایزه خواند.

این سازمان طنز که ضد جوایز مرسوم عمل می‌کند، سال ۱۹۸۱ توسط جان ویلسون و مو مورفی تاسیس شد. این تشکیلات سال پیش به دلیل نامزد کردن رایان کایرا آرمسترانگ، بازیگر ۱۲ ساله «فایراستارتر» به عنوان بدترین بازیگر زن، با واکنش‌های شدید مواجه شد و پس از غوغای آنلاین، نام وی را از میان نامزدها حذف کرد و جایزه بدترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. سال پیش تام هنکس، جرد لتو، ماشین گان کلی و اندرو دومینیک بدترین‌های سال بودند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x