مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
آدرس بام لند تهران

معرفی بام لند تهران مکانی لوکس برای گردشگری

مجموعه بام لند تهران یکی از قطب‌های گردشگری تهران و جزو معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز تفریحی تجاری تهران است که در منطقه‌ کوهپایه‌ای غرب تهران و در ساحل دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) ساخته شده است. این مرکز در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، در این بخش قصد داریم با معرفی اماکن گردشگری ایران در خدمت شما باشیم. امیدواریم که شما عزیزان بتوانید به این اماکن زیبا سربزنید و خوشحال می شویم که تجربه های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. این مطلب به معرفی بام لند تهران اختصاص دارد.

معرفی بام لند تهران

مجموعه بام لند یکی از قطب‌های گردشگری تهران و جزو معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز تفریحی-تجاری تهران است که در منطقه‌ کوهپایه‌ای غرب تهران و در ساحل دریاچه چیتگر (شهدای خلیج‌فارس) ساخته شده است. این مرکز در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

جاهای گردشگری تهران / گردشگری تهران

معماری جالب این مرکز تجاری به‌ صورت ۱۲ ویلای دو طبقه و مستقل است. مجموعه‌ای تجاری، فرهنگی و رفاهی که در نوع خود بی‌نظیر است.

بام لند تهران با داشتن مراکز خرید انبوه، رستوران‌ها، آمفی تئاتر، ساحل سنگی، شهربازی، واقعیت مجازی زاویه، سقوط آزاد، کلوب ماهیگیری، قایق‌سواری، پیست پاتیناژ، فوتبال حبابی، فوتبال انسانی، ساحل شنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های مختلف، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. وجود این امکانات در کنار یکدیگر بام لند را از سایر مراکز تفریحی تهران متمایز کرده است.

بام لند

مجموعه تفریحی بام لند تهران با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی در ارایه مکانی دلنشین برای گردشگران داشته اند.

بام لند تهران

از لحاظ معماری بام لند، با ترکیب معماری قدیمی ایرانی و اِلمان ‌های مدرن و مجلل ساختمان‌ های بسیار زیبایی را به وجود آورده ‌اند. ساختمان‌ های ۳ طبقه ‌ای که ستون‌ هایی با طرح تخت جمشید و بادگیرهای یزد در آن چشم نوازی می‌ کنند.

مرکز خرید بام لند تهران

فروشگاه‌های این مرکز در دو طبقه همکف و زیر همکف قرار دارند. تنوع محصولات در مراکز تجاری بام لند بسیار گسترده است و بسیاری از برندهای معروف نیز در این مکان تفریحی تجاری حضور دارند.

نام‌های تجاری و مشهور مختلفی مثل ال‌سی‌وای‌کیکی، جین‌وست، بنتون، سوارسکی، سوآچ، ریباک، آدیداس و… در بام لند تهران به چشم می خورد.

رستوران های بام لند

در طبقات مختلف بام لند، کافه ها و رستوران‌ های مختلفی با سبک‌ های خاصی طراحی‌شده است که یکی از جذاب ‌ترین بخش‌ های این مجموعه هستند. این رستوران ها و کافه ها معمولا در محوطه‌ هایی زیبا ایجاد شده اند. منوهای جذاب، قدرت انتخاب بالا و خدمات با کیفیت این کافه و رستوران ها عامل اصلی موفقیت این مجموعه ها هستند.

تفریحات بام لند تهران

آمفی تئاتر:

آمفی تئاتر بام لند مکانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر برای برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف طراحی شده است. برنامه‌هایی مانند جشن‌های سالیانه‌ فرهنگی، جلسه نقد فیلم و کتاب، تئاتر کودکان و برنامه‌های شبانه. همچنین دیدن و شنیدن «اجرای موسیقی خیابانی» در نقاط دنج بام لند لذت این تفریح را دوچندان می کند.

سقوط آزاد:

یکی از تفریحات هیجان انگیز این مجموعه سقوط آزاد با بتمن کلاب است. یک سقوط آزاد از ارتفاعی نسبتاً زیاد به روی تشک بادی. اگر برای بار اول است که قصد تجربه چنین هیجانی را دارید، پیش از پریدن حتماً آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود.

VR-Land:

یکی دیگر از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز این سرزمین، مجموعه واقعیت مجازی است. می توانید از هیجان بازی‌های پرتحرک مانند انواع بازی‌های تیراندازی، ورزشی (مثل کارتینگ بر روی یخ مصنوعی) و معمایی (مثل هزارتوی ماژول مِیز) نهایت لذت را ببرید. تجربه‌ای با استفاده از بهترین دستگاه واقعیت مجازی دردنیا.

اسکای فلایر بام لند:

یکی دیگر از این هیجان‌های جذاب این مجموعه اسکای فلایر بام‌ لند است که در کنار مجموعه وی آرلند قرار دارد. مکانی که شما را به آسمان می‌برد و می‌توانید طعم پرواز را بر فراز دریاچه چیتگر بچشید.

فوتبال دستی انسانی:

فوتبال دستی انسانی بام‌ لند تهران در کنار فروشگاه کیدز گاردن قرار دارد و از دیگر وسایل بازی پرتحرک است. در این بازی هر کدام از آدمک‌های فوتبال دستی، شما هستید و قرار است که در چنین محیطی بازی کنید. به این ورزش فوتبال انسانی می‌گویند.

آدرس بام لند تهران

فوتبال انسانی یکی از ورزش‌های هیجان انگیز و همگانی است که هر روز طرفدران بیشتری پیدا می‌کند. در فوتبال انسانی بام لند شما می‌توانید در تیم‌های شش نفره بازی کنید. فوتبال انسانی بام لند تهران گاهی اقدام به برگزاری لیگ‌هایی هم می‌کند تا بر هیجان بازی افزوده شود. حداکثر تعداد نفرات در فوتبال انسانی بام لند ۱۲ نفر است.

قایق سواری:

یکی از تفریحات آبی بام لند قایق‌سواری است. در یکی از اسکله‌های دریاچه که در بام‌ لند قرار دارد می‌توانید لذت قایق‌سواری را با قایق پدالی، قایق موتوری و یا قایق اتوبوسی تجربه کنید.

آدرس بام لند تهران

کلوپ ماهیگیران:

کلوپ ماهیگیران تهران در شرق دریاچه چیتگر قرار دارد. این مکان آرام و دلنشین دارای امکاناتی نظیر فروشگاه اختصاصی لوازم ماهیگیری و سایت ماهیگیری به طول ۲۰۵ متر با ۳۲ جایگاه است. امکان آموزش ماهیگیری نیز برای کسانی هم که تاکنون تجربه‌ای نداشته‌اند فراهم است.

آدرس بام لند تهران

همچنین می‌توانید با استفاده از خدماتی مثل سرویس کترینگ و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، لذت و آرامش ماهیگیری را چند برابر کنید.

ساحل سنگی:

از کنار شهربازی که عبور کنید به ساحل سنگی دریاچه چیتگر می‌رسید. ساحلی که کمی از حس کنار ساحل دریا بودن را به شما می دهد.

جاهای گردشگری تهران / گردشگری تهران

ساحل شنی:

مجموعه ساحل شنی پرشین با ایجاد مکانی به وسعت ۳۰۰ متر مربع، محیطی سرپوشیده و شاد را برای کودکانتان فراهم کرده است. کودکان شما می‌توانند از انواع بازی‌های شنی در این مجموعه لذت ببرند.

جاهای گردشگری تهران / گردشگری تهران

پاتیناژ:

یکی از ورزش‌های منحصربه‌فردی که می‌توانید در سرزمین بام تجربه کنید، پاتیناژ یا اسکیت روی یخ است. ورزشی فرح بخش که هم شادی و هیجان‌ را به شما می دهد و هم بسیار زیباست. حرکت روی شکنندگی یخ و حفظ تعادل روی تیغه باریک اسکیت، جذابیت بی‌بدیل این ورزش یخی است.

مسیر پیاده روی:

دور تا دور دریاچه چیتگر، یک مسیر زیبای ۶ کیلومتری وجود دارد که می توانید از پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در این مسیر لذت ببرید. همچنین می‌توانید با استفاده از موتور چهارچرخ سبک یک سواری متفاوت و جذاب را تجربه کنید.

شهربازی کیدز گاردن:

یکی از شهربازی‌های مخصوص کودکان ۲ تا ۵ ساله در تهران، شهربازی کیدز گاردن است. این شهربازی سرپوشیده و ایمن در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و امکانات زیادی جهت بازی و شادی کودکان شما دارد.

بام لند

این شهربازی که در داخل مرکز خرید واقع شده مجوعه‌ای جذاب است که با داشتن دستگاه‌های متنوع بازی مانند ایرهاکی، فوتبال دستی، ترامپولین، استخر توپ، سرسره، پل معلق، موتور و ماشین شارژی، سرسره، اتاق موانع، دستگاه‌ پلی استیشن و اتاق نقاشی ساعاتی خوش را به کودکان شما هدیه می‌دهند.

kidsgarden3

فوتبال حبابی:

فوتبال حبابی بام لند در مجموعه شهربادی بام لند قرار گرفته و زمین آن چمن مصنوعی است. فوتبال حبابی یکی از ورزش‌های خنده دار و سرگرم‌ کننده است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی هیجان بالایی دارد و گزینه‌های مناسبی برای تیم بیلدینگ و گروه‌های دوستی جدید است.

جاهای گردشگری تهران / گردشگری تهران

شما در این بازی، حباب‌های نرم اما محکمی می‌پوشید که از بالاتنه تا سر شما را پوشیده است و در حالی که فوتبال بازی می‌کنید، می‌توانید با هر سرعتی که خواستید و بدون این‌که نگران صدمه زدن به همدیگر باشید، به یک‌دیگر برخورد کنید. این ورزش مناسب بزرگسالان و کودکان است.

bubble football poznan 1
آدرس بام لند تهران

آدرس بام لند تهران

آدرس بام لند تهران: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج

مسیرهای دسترسی به آدرس بام لند تهران

مسیر بام لند با خودروی شخصی: در اتوبان همت به بزرگراه شهید خرازی بروید و از خروجی «کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس» خارج شوید.

آدرس بام‌لند تهران با وسایل نقلیه عمومی: در مسیر مترو، ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید و با استفاده از تاکسی‌های خطی خود را به خیابان هوانیروز و این مجموعه برسانید.

مسیر اتوبوس، از خط ۳۲۳ اتوبوسرانی که از پایانه آزادی به سمت شهید باقری فعالیت دارند را سوار شوید و در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شوید. این ایستگاه نزدیک میدان موج است. با چند دقیقه پیاده‌روی به راحتی به این مکان می‌رسید.

ساعت کاری:

ساعت کاری رسمی مجموعه از ۸ تا ۲۳ است. اما رستوران‌های بام لند معمولا تا ۱ نیمه شب دایر هستند.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x