مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی کتاب خودت باش دختر نوشته ریچل هالیس

معرفی کتاب «خودت باش دختر» نوشته ریچل هالیس

این کتاب از زبان نویسنده‌اش ریچل هالیس نوشته‌شده است و او در سراسر کتاب تجربیات خود از زندگی را برای مخاطب تعریف می‌کند.

معرفی کتاب «خودت باش دختر»

درباره نویسنده

ریچل هالیس «Rachel hollis» نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او در ایالت کالیفرنیا متولد و بزرگ شد. ریچل پس از پایان تحصیلات دبیرستانش به لس‌آنجلس رفت و در کمپانی میرامکس مشغول به کار شد. در همین زمان بود که با همسرش ملاقات کرد و شرکت برنامه‌ریزی مراسمات خود را راه انداخت.

ریچل هالیس از سال ۲۰۱۵ در اینستاگرام مشهور شد و با نوشتن کتاب خودت باش دختر به یک نویسنده‌ی شناخته‌شده تبدیل شد. او یک سال بعد در سال ۲۰۱۹ کتاب «خجالت نکش دختر» را منتشر کرد که این کتاب هم با استقبال خوبی مواجه شد. او در حال حاضر در تگزاس زندگی می‌کند و در شبکه‌های اجتماعی‌ای مانند یوتیوب و اینستاگرام فعالیت دارد.

درباره کتاب

کتاب خودت باش دختر با عنوان اصلی «wash your face gir: stop believing the lies about who you are and so you can become who you were meant to be» سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

این کتاب از زبان نویسنده‌اش ریچل هالیس نوشته‌شده است و او در سراسر کتاب تجربیات خود از زندگی را برای مخاطب تعریف می‌کند.

او در این کتاب از اینکه چطور به این نتیجه رسید که نباید از خودش و آنچه هست خجالت بکشد حرف می‌زند و تلاش می‌کند تمام زنان دنیا را ترغیب کند خودشان را بپذیرند و سعی کنند بهترین خودشان باشند.

او معتقد است دروغ‌های بزرگی وجود دارد که بسیاری از زنان آن‌ها را باور کرده‌اند. او بیست دروغ را در کتابش فهرست کرده و از مخاطبش می‌خواهد آن‌ها را دور بریزد.

کتاب خودت باش دختر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و تاکنون به زبان‌های متعددی برگردانده شده است.

برشی از کتاب

زندگی تو به خودت بستگی دارد اما تا وقتی دروغ‌هایی را که بر سر راه رسیدن به این حقیقت است قرار دارند نشناسید این حقیقت قابل باور نخواهد بود.

درک و باور این‌که تو خودت شادی ات را انتخاب می‌کنی و کنترل زندگیت را به دست داری بسیار مهم است.

این مسئله یکی از آن نکاتی است که باید با هر دو دست آن را بگیریم و روی تابلوی اعلانات بزنیم تا همیشه یادمان بماند.

اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن باور داشته باشید! علاوه بر این باید تمام دروغ‌هایی را که در طول زندگی به خودتان گفته‌اید شناسایی کرده و همه آن‌ها را از بین ببرید.

قرار نیست زندگی‌تان شبیه زندگی من باشد، اصلاً زندگی شما نباید شبیه زندگی دیگران باشد!

بلکه باید ساخته دست خودتان و حاصل تلاش خودتان باشد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x